فلج شدن نیمی از صورت خواننده آمریکایی +ویدئو

© AP Photo / Lionel CironneauIn this Nov. 7, 2015 file photo, Justin Bieber arrives at the Cannes festival palace in Cannes, southeastern France
In this Nov. 7, 2015 file photo, Justin Bieber arrives at the Cannes festival palace in Cannes, southeastern France - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.06.2022
اشتراک
جاستین بیبر فلج شد به دلیل ابتلا به یک ویروس نادر نیمی از صورتش فلج شد.
به گزارش اسپوتنیک، جاستین بیبر، خواننده سرشناس سبک پاپ، با انتشار یک ویدئو در صفحه اینستاگرام خود عنوان کرد که به دلیل اینکه نیمی از صورتش فلج شده است اجراهایش را در تورنتو و واشنگتن دی سی لغو می‌شود.
بیبر در این ویدئوی دو دقیقه‌ای به هوادارنش توضیح داد که به سندروم رامسی هانت که یک ویروس می‌باشد مبتلا شده است، ویروس نادری که اعصاب صورت را درگیر کرده و می‌تواند به فلج آن منجر شود.
این خواننده محبوب در این ویدئو با انجام چند حرکت روی صورتش گفت: «همانطور که می‌بینید، با این چشمم نمی‌توانم پلک بزنم و لبخند زدن با این طرف صورتم ممکن نیست. پره بینی در این سمت صورتم حرکت نمی‌کند و نیمی از صورتم به طور کامل فلج شده است.»
وی همچنین به آنها که از لغو شدن اجراهای او دلخور شده‌اند توضیح داد که و گفت: «همانطور که می‌بینید من از لحاظ جسمی قادر به اجرای در این کنسرت‌ها نیستم و مشکلی که دارم نسبتا جدی است. به وضع عادی برخواهد گشت. این مساله کمی زمان می برد؛ نمی‌دانیم چقدر طول می‌کشد اما در نهایت خوب خواهم شد. امیدوارم و به خدا اعتماد دارم و مطمئنم همه اینها حکمتی دارد. تا آن زمان که خوب شوم استراحت می‌کنم.»
کاربران بسیاری با کامنت‌های خود به او دلداری می‌دهند و عنوان می‌کنند که برای زودتر خوب شدنش دعا می‌کنند. این کاربران معتقدند این بیماری چندان هم نادر نیست و بسیاری را دیده‌اند که دچار چنین حمله‌های عصبی شدند و پس از چند جلسه فیزیوتراپی درمان شدند و این بیماری برطرف شد. کاربرانی نیز از اینکه این خواننده جوان و سرشناس با دیدگاه اینکه حتما حکمتی در این اتفاق است به ماجرا نگاه کرده است او را تحسین می‌کنند و بر این باورند که او با این روحیه قوی بر بیماری‌اش غلبه خواهد کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала