استاندار یزد خطاب به رئیسی: من سلام شما را به جان‌باختگان می‌رسانم! +ویدئو

© REUTERS / Carlos Jassoسقوط قطار مترو در مکزیک
سقوط قطار مترو در مکزیک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2022
اشتراک
مکالمه تلفنی استاندار یزد با رئیسی مورد انتقاد کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از گفتگوی تلفنی استاندار یزد خطاب به رئیسی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن استاندار یزد به رئیس جمهور ایران، رئیسی می‌گوید: من سلام شما را به جان‌باختگان می‌رسانم.
این مکالمه با واکنش مختلف کاربران همراه شده است. بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از وضعیت جامعه ایران و مدیران ناکارآمد عنوان می‌کنند وقتی چنین مسئولانی داشته باشیم باید هم یکی به جانباختگان سلام برساند و دیگری فاجعه متروپل را تبریک و تهنیت بگوید. جمعی از کاربران بر این باورند که سطح علمی بسیاری از مسئولان در ایران بسیار پایین است و همین امر سبب شده است تا جامعه با مشکلات بسیاری روبرو باشد.
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تماس با استاندار خراسان جنوبی و یزد و فرماندار طبس پیگیر آخرین وضعیت مصدومان و بازماندگان حادثه ریلی طبس شد و دستوراتی برای بررسی علل حادثه صادر کرد. وی پس از جلسه هیات دولت در تماس با استاندار خراسان جنوبی و یزد و فرماندار طبس بر بسیج همه امکانات برای امدادرسانی به مصدومان حادثه خروج قطار از ریل در طبس تاکید کرد. رئیسی با تسلیت به خانواده جان‌باختگان این حادثه تلخ، برای آنان از درگاه خداوند صبر و اجر مسالت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала