ارتش اوکراین و کمبود مهمات

© Photo / GOV.UKآلمان نتوانست تسلیحات سنگین وعده داده شده را به اوکراین بدهد
آلمان نتوانست تسلیحات سنگین وعده داده شده را به اوکراین بدهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2022
اشتراک
ارتش اوکراین با کمبود مهمات برای سلاح های شوروی مواجه است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "واشنگتن پست"، ارتش اوکراین با کمبود مهمات برای سلاح های شوروی مواجه است که اساس زرادخانه نیروهای مسلح اوکراین را تشکیل می دهد.
در اوکراین، مهمات سلاح های شوروی، که اساس زرادخانه ارتش اوکراین را تشکیل می دهد، تقریباً به طور کامل تخلیه شده است. خاطرنشان می شود که مازاد این مهمات در کشورهای اروپای شرقی به پایان رسیده است. همانطور که نویسنده مقاله می نویسد، کمک های غربی ناکافی است.
پیش از این، ایوان بیکر، نماینده لیبرال پارلمان کانادا گفت که خستگی غرب از بحران اوکراین در درخواست از کی‌یف برای دادن امتیازات ارضی آشکار می شود.
ژائو لیجیان سخنگوی وزارت خارجه چین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.06.2022
چین: واشنگتن درباره فعالیت های بیولوژیکی خود در اوکراین شفاف سازی کند
گفتنی است، عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع به جلو نرفت.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала