روسیه حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه دمشق را به شدت محکوم کرد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه بر اوضاع ایران
مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه  بر اوضاع ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2022
اشتراک
وزارت خارجه روسیه حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین المللی دمشق را به شدت محکوم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم می‌کند و از طرف اسرائیلی می‌خواهد این رویه شرورانه را متوقف کند.
این وزارتخانه اعلام داشت که در ۱۰ ژوئن، نیروی هوایی اسرائیل حملاتی را به قلمرو سوریه انجام داد که طی آن فرودگاه بین‌المللی دمشق هدف حمله قرار گرفت.
نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2022
ادعای نخست وزیر اسرائیل درباره داشتن "آزادی عمل" در حریم هوایی سوریه
وزارت خارجه روسیه اعلام داشت: در این راستا، ما ناگزیر هستیم که مجدداً تأکید کنیم که گلوله باران مستمر قلمرو سوریه توسط اسرائیل، که نقض هنجارهای اساسی حقوق بین‌الملل می‌باشد، مطلقاً غیرقابل قبول است. ما حمله تحریک آمیز اسرائیل به زیرساخت های حیاتی غیرنظامی سوریه را به شدت محکوم می‌کنیم.
این وزارتخانه تاکید کرد: چنین اقدامات غیرمسئولانه‌ای خطرات جدی برای حمل و نقل هوایی بین المللی ایجاد می‌کند و جان افراد بی گناه را در معرض خطر واقعی قرار می‌دهد. ما از طرف اسرائیلی می‌خواهیم که از این رویه شرورانه دست بردارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала