محبت مردم آبادان به سرباز داوطلب برای آواربرداری متروپل +ویدئو

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)فرو ریختن ساختمان ـمتروپل" در آبادان
فرو ریختن ساختمان ـمتروپل در آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2022
اشتراک
ویدئویی از حواشی آواربرداری متروپل مورد توجه کاربران در صفحات اجتماعی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، یکی از ویدئوهای پربازدید روزهای گذشته در فضای مجازی مربوط به آبادان و مردم داوطلب در کمک‌رسانی و آواربرداری ساختمان متروپل بوده است که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.
این ویدئو تقدیم یک موبایل نو به یک سرباز مشهدی که در آبادان خدمت می‌کند را نمایش می‌دهد. این سرباز در مدت حادثه متروپل در آواربرداری و کمک به آبادانی‌ها داوطلبانه حاضر شد و کمک می‌کند که در جریان خدمت‌رسانی، موبایلش میان آوار گم می‌شود و در یک اقدام زیبا مردم آبادان به پاس قدردانی از او، یک موبایل نو می‌خرند و به او هدیه می‌دهند.
بسیاری از کاربران معتقدند کارهای نیکو و زیبا باید در میان کاربران در فضای مجازی منتشر شود تا تاثیر مثبتی رو ذهن کاربران بگذارد و کاربران نیکی کردن را بیاموزند و ترویج دهند نه اینکه فقط خبرهای بد و اتفاقات ناخوشایند نشر داده شود.
این کاربران از خونگرم بودن مردم آبادان بسیار می‌گویند و آنها را از بامعرفت‌ترین‌ مردم ایران می‌دانند. کاربرانی نیز با تحسین سرباز مشهدی و اقدام زیبای تهیه موبایل برای این سرباز جوان عنوان می‌کنند کسانی که این روزها در کنار مردم آبادان ایستاده‌اند در واقع آنها هستند که برای کمک کردن حاضرند نه افرادی که برای یادگاری به محل حادثه متروپل رفته و پس از عکس انداختن آنجا را ترک کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала