ستاره پاری سن ژرمن وارد دنیای هنر شد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.06.2022
اشتراک
لیونل مسی در یک سریال آرژانتینی به ایفای نقش می پردازد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بلیچر ریپورت، لیونل مسی در سکانسی از فصل دوم سریال آرژانتینی Los Protectores بازی خواهد کرد. این سریال طبق برنامه اعلام شده قرار است در سال 2023 پخش شود. مسی قبلا در چند مستند و فیلم تبلیغاتی حضور داشته اما این اولین فعالیت او در بخش سینما و تلویزیون به عنوان یک بازیگر محسوب می شود.
روزنامه‌ی ورزشی مارکا در اسپانیا نیز به نقد از این اتفاق پرداخته و عنوان کرد که بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال تاکنون به‌عنوان بازیگر نیز کار کرده‌اند، اما اکثر اوقات در حوزه تبلیغات و مارکتینگ فعالیت می‌کنند. بازیگری آن‌ها در تیزرهای تبلیغاتی معطوف به چند جمله می‌شود که کار سختی نیست، اما تجربه بازیگری در یک سریال کار هر کسی نیست!
لئو مسی به دلیل شهرت بالایش در رسانه‌ها، در تعداد زیادی از تبلیغات برا یشرکت‌های مختلف حاضر شده است. از تبلیغات مختلف مواد غذایی گرفته تا شرکت‌های مختلف. همچنین بزرگترین اسپانسر او در حال حاضر نیز شرکت آدیداس است که قرارداد سنگینی با لئو مسی دارد.
با این حال، این بازیکن بزرگ فوتبال اکنون قرار است در یک سریال تلویزیونی ایفای نقش کند. مسی در فصل دوم درام آرژانتینی Los Protectores که در کشورش محبوبیت بسیار زیادی دارد، ظاهر خواهد شد. سکانس‌های حضور وی در سریال قبلا فیلمبرداری شده است و در چند روز اخیر به اتمام رسیده است. ویدئویی از حضور مسی در جریان ضبط فصل دوم سریال تلویزیونی آرژانتینی "محافظان" در فضای مجازی منتشر شده در پاریس ضبط شده بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала