پوتین: روسیه را نمی توان با حصار احاطه کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه را نمی توان با حصار احاطه کرد
پوتین:  روسیه را نمی توان با حصار احاطه کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.06.2022
اشتراک
رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در سخنانی اعلام نمود که روسیه را نمی توان با حصار احاطه کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در مورد اعمال تحریم ها و محدودیت‌ها علیه فدراسیون روسیه در سخنانی گفت که اطراف روسیه غیرممکن است حصار بکشید و ما نمی‌خواهیم که خود نیز حصار بکشیم.
پوتین در نشستی با کارآفرینان جوان، توسعه دهندگان استارت آپ در زمینه فناوری و نوآوری، کشاورزی و بخش خلاق اقتصاد تصریح کرد که با تحریم ها نمی توان روسیه را منزوی نمود.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.04.2022
پوتین: تحریم‌ها علیه روسیه باعث ایجاد بحران و تورم بی‌سابقه‌ در غرب شد
گفتنی است، پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در تاریخ 24 فوریه، اروپا تحریم هایی را علیه این کشور اعمال کرد. به عنوان مثال چندی پیش پاول یابلونسکی معاون وزیر امور خارجه لهستان گفت که اتحادیه اروپا در حال کار بر روی بسته هفتم تحریم های ضد روسیه است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کار بر روی بسته جدید تحریم ها علیه فدراسیون روسیه آغاز شده است، پاسخ مثبت داد. به عقیده وی، اتحادیه اروپا باید محدودیت های "گازی" را تشدید کند و اتصال تعدادی از بانک های روسیه به ویژه گازپروم بانک را از سیستم سوئیفت، قطع کند.
چندی پیش اعلام شد که اتحادیه اروپا به طور رسمی ششمین بسته تحریم های ضد روسیه را تصویب کرد. محدودیت‌های جدید امتناع کشورهای اتحادیه اروپا از واردات نفت از روسیه و همچنین قطع ارتباط تعدادی از بانک‌های روسیه از سیستم بین‌المللی سوئیفت، اعمال محدودیت‌هایی بر صادرات مواد شیمیایی و فناوری‌های پیشرفته به فدراسیون روسیه را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала