حواشی حک نام پادشاه سعودی بر ساختمان سازمان حج و زیارت یزد +عکس

© AP Photo / Khalid Mohammedپرده کعبه به رسم همه ساله تعویض شد + فیلم
پرده کعبه به رسم همه ساله تعویض شد + فیلم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
نام پادشاه سعودی بر روی ساختمان سازمان حج و زیارت یزد حک شده است.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از ساختمان اداری سازمان حج و زیارت در استان یزد در فضای مجازی منتشر شده که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.
این تصویر نمای بیرونی ساختمان اداری حج و زیارت یزد را نشان می‌دهد که مانند خانه خدا جملات دور کعبه، در این ساختمان نیز تکرار شده است؛ اما این درحالی‌ست که در انتهای این جملات نام پادشاه سعودی به چشم می‌خورد.
این موضوع مورد توجه و انتقاد کاربران قرار گرفت و بسیاری ازکاربران به تندی به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. کاربران ضمن ابراز تاسف از اینکه برای چنین مواردی هزینه می‌شود و این هزینه‌های سنگین بدون برنامه‌ریزی صحیح و نظارت دقیق خرج می‌شوند. جمعی از کاربران هم عنوان می‌کنند همین موضوع ساده خیلی از چیزها را ثابت می‌کند و این مسئله جای تامل دارد.
علی اصغر شریفی زارچی، مدیر حج و زیارت استان یزد در واکنش به انتشار خبرهایی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر حک شدن نام ملک فهد بر نمای ساختمان این سازمان، ضمن تکذیب این خبر گفت: «این موضوع مربوط به قبل از سال ۱۳۹۰ است و در حال حاضر هیچ اثری از مطلب مورد اشاره بر ساختمان حج و زیارت وجود ندارد. این اشتباه مربوط به سال های خیلی قبل بوده که امحا شده است.»
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала