افزایش فوتی‌های سانحه قطار مشهد- یزد + ویدئو

© AFP 2023 / Iranian Red Crescent۱۷کشته ۳۰ مصدوم و ۵ مصدوم بدحال + ویدئو
۱۷کشته ۳۰ مصدوم و ۵ مصدوم بدحال + ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: قطار مسافری مشهد- یزد نزدیک ایستگاه عباس آباد طبس ساعت ۵:۳۰ صبح امروز با حدود ۴۲۰ مسافر در این قطار در حال عزیمت به یزد بودند که از ریل خارج شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی‌اکبر رحیمی فرماندار ویژه شهرستان طبس اظهار داشت: طبق بررسی‌های اولیه، حادثه خروج قطار مسافری مشهد- یزد بر اثر برخورد قطار با بیل مکانیکی، رخ داده است.
وی افزود: تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود ۱۷ نفر گزارش شده، اما به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمتهای دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.
فرماندار ویژه شهرستان طبس با بیان اینکه تاکنون ۳۰ نفر مصدوم و ۵ نفر مصدوم بدحال از این حادثه گزارش شده است، تصریح کرد: تاکنون تعداد فوتی‌ها حدود ۱۷ نفر گزارش شده، اما به علت اینکه نیرو‌های امداد و نجات در حال بررسی قسمت‌های دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد افزایش یابد.
رحیمی با اشاره به کار بی وقفه برلی بررسی حال مصدومان و بیرون کشیدن فوتی‌ها، افزود: مسافران سالم به طبس اعزام میشوند تا انتقال آنان به یزد صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات شهرستان‌های بیرجند، طبس، فردوس و استان‌های همجوار برای خدمات رسانی به مصدومان و مسافران به کار گرفته شده است، تصریح کرد: سه هلی کوپتر و ۱۲ دستگاه اورژانس در اولین دقایق وقوع حادثه به محل اعزام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала