تهدید القاعده به حملات تروریستی در هندوستان

CC0 / / تهدید القاعده به حملات تروریستی در هندوستان
تهدید القاعده به حملات تروریستی در هندوستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
القاعده پس از سخنانی درباره پیامبر اسلام، هند را به حملات تروریستی تهدید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گروه تروریستی القاعده پس از اظهارات نماینده سابق حزب حاکم در مورد پیامبر اسلام، هند را به انجام حملات تروریستی تهدید کرد.
زی نیوز به نقل از بیانیه القاعده گزارش داد که این گروه تهدید به انجام حملات انتحاری در دهلی، بمبئی و همچنین اوتار پرادش و گجرات کرده است.
تهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2022
به علت توهین به اسلام، سفیر هند در تهران به وزارت امورخارجه فراخوانده شد
نماینده سابق حزب حاکم بهاراتیا جاناتا هند نیپور شارما، هفته گذشته طی مناظره ای در تلویزیون ملی، اظهاراتی در مورد اسلام و پیامبر اسلام بیان کرد. اظهارات وی باعث درگیری دیپلماتیک با تعدادی از کشورهای مسلمان از جمله ایران، عربستان سعودی و امارات شد که این سخنان ضد مسلمانان را محکوم کردند و تعدادی از کشورها سفیران هند را احضار و به آنها اعتراض کردند. به نوبه خود، دولت هند و حزب بهاراتیا جاناتا از این اظهارات فاصله گرفتند و خود شارما از سمت خود برکنار شد و از عضویت در حزب محروم شد.
روز قبل، پلیس دهلی، شارما و خانواده اش را به دلیل تهدیدهایی که علیه او پس از اظهاراتی در مورد پیامبر اسلام مطرح شده بود، تحت حفاظت قرار داد. پلیس همچنین سه پرونده جنایی را در ارتباط با تهدیدهای دریافتی توسط شارما باز کرد.
شایان ذکر است، پلیس ایالت ماهاراشترا هند یک پرونده جنایی علیه خود شارما باز کرد و او را در۲۲ ژوئن برای شهادت به بازپرسی احضار کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала