Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

بلومبرگ: آمریکا امیدوار است با افزایش تولید، وابستگی خود به اورانیوم روسیه را کاهش دهد

© Sputnik / Vitaly PodvitskiBloomberg: США надеются снизить зависимость от урана из РФ, нарастив свое производство
Bloomberg: США надеются снизить зависимость от урана из РФ,  нарастив свое производство - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
بلومبرگ مدعی شد که دولت آمریکا قصد دارد با توسعه شرکت‌های غنی‌سازی اورانیوم در این کشور، وابستگی خود به سوخت هسته‌ای روسیه را کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابع خود مدعی شد که دولت آمریکا انتظار دارد از طریق سرمایه‌گذاری‌ با هدف توسعه شرکت‌های غنی‌سازی اورانیوم در آمریکا، وابستگی به سوخت هسته‌ای روسیه را کاهش دهد.
بلومبرگ اشاره می‌کند که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، قانون‌گذاران را تحت فشار قرار می‌دهد تا از پروژه 4.3 میلیارد دلاری برای خرید مستقیم اورانیوم غنی‌شده از تولیدکنندگان این کشور حمایت کنند. این آژانس خبری ادعا می کند که این امر به ایالات متحده اجازه می دهد تا وابستگی آمریکا به منابع سوخت هسته‌ای روسیه را کاهش دهد.
آژانس انرژی اتمی: ایران حجم اورانیوم غنی شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2022
آژانس انرژی اتمی: ایران حجم اورانیوم غنی شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد
این نشریه می‌نویسد که نمایندگان وزارت انرژی ایالات متحده در جلسه‌ای با قانونگذاران بر "نیاز فوری به تخصیص بودجه" در این خصوص اشاره کرده و خاطرنشان شدند که "وقفه در تامین اورانیوم غنی شده از روسیه می‌تواند منجر به وقفه در کار راکتورهای هسته‌ای صنعتی این کشور شود."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала