ایجاد اختلاف بین دفتر زلنسکی و نیروهای مسلح اوکراین

© AFP 2023 / Ukrainian Presidential Press Officeایجاد اختلاف بین دفتر زلنسکی و نیروهای مسلح اوکراین
ایجاد اختلاف بین دفتر زلنسکی و نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
یک هکر اظهار داشت: رهبران سیاسی اوکراین بر این باورند که عقب نشینی بر روحیه کشور تأثیر منفی می گذارد و نمی توانند دلیل عقب نشینی خود را توضیح دهند و امیدوارند با دریافت چندین راکت انداز بتوانند به نحوی جریان را تغییر دهند.
به گزارش اسپوتنیک، هکر RaHDIt که خواست نامش فاش نشود گفت: اختلافات بین دفتر ولادیمیر زلنسکی و فرماندهی ارتش اوکراین بر سر نحوه انجام عملیات نظامی شروع شد.
در آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، گروه RaHDIt به طور همزمان تمام ۷۵۵ وب سایت دولتی مقامات کی‌یف را هک کرد. علاوه بر این، از آغاز عملیات ویژه، RaHDIt منبع اطلاعاتی Nemesis را اجرا می‌کند و داده‌های اعضای سرویس‌ های ویژه اوکراین را جمع‌ آوری می‌کند.
این هکر گفت: ما می فهمیم که بله، طبیعتاً اختلاف نظر دارند، مثلاً ارتش معتقد است که از نظر مصلحت نظامی باید یک جایی عقب نشینی کرد، دفتر رئیس جمهور تاکید دارد که تحت هیچ شرایطی این کار نباید انجام شود و نیازی نیست.
در نتیجه، به گفته وی، بسیاری از سربازان نیروهای مسلح اوکراین در حال مرگ هستند، که "به محبوبیت سیاستمداران اوکراینی در میان سربازان اضافه نمی کند."
این منبع گفت: با این حال، مقامات کی‌یف به دقت اطلاعات مربوط به خسارات را پنهان می کنند. او وضعیت ماریوپول را به یاد آورد، زمانی که هنگ آزوف (علیه اعضای آن پرونده های جنایی در روسیه آغاز شد) و واحدهای تفنگداران دریایی، گارد ملی در آزوفستال محاصره شدند.
منبع آژانس گفت: اگر آنها از ماریوپل عقب نشینی می کردند، محاصره و اسیر نمی شدند. اما دستوری از دفتر رئیس جمهور وجود داشت که ما قطعاً باید تا انتها ادامه می دادیم، این اراده سیاسی است، ماریوپل یک شهر شاخص است. پایان یافت با کسانی که نمردند، اسیر شدند.
این هکر خاطرنشان کرد: اکنون، در برخی از بخش‌های جبهه، سربازان اوکراینی همچنان در حال عقب‌ نشینی هستند و شهرک‌ها را ترک می‌کنند و متوجه می‌شوند که مصلحت نظامی همچنان بر مصلحت‌های سیاسی اولویت دارد. آنها دیدگاه های متفاوتی در مورد اجرای عملیات در منطقه سِوِرودونتسک و لیسیچانسک دارند. ارتش از این مصلحت پیش می رود که عقب نشینی لازم است و جبهه را هموار می کند.
وی خاطر نشان کرد: رهبران سیاسی بر این باورند که این امر بر روحیه کشور تأثیر منفی می گذارد، نمی توانند دلیل عقب نشینی خود را توضیح دهند و امیدوارند با عرضه چندین راکت انداز بتوانند به نحوی جریان را تغییر دهند. اگرچه تعداد کمی از آنها می دانند که نصب چندین سیستم راکت پرتاب کافی نیست، اما هنوز هم آموزش پرسنل نظامی برای مدیریت آنها ضروری است و این یکی دو روز نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала