انفجاری قوی مرکز دونتسک را لرزاند + عکس

© Sputnik / Igor Maslovارتش اوکراین در روز گذشته بیش از 600 گلوله را به سوی جمهوری دونتسک شلیک کرد
ارتش اوکراین در روز گذشته بیش از 600 گلوله را به سوی جمهوری دونتسک شلیک کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2022
اشتراک
انفجاری قوی مرکز جمهوری خلق دونتسک را لرزاند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی آتش بس (JCCC) گزارش داد که نیروهای اوکراینی به مرکز دونتسک حمله کردند.
بیانیه می گوید: "آتش از نیروهای مسلح اوکراین در جهت: 14:40 - شهرک پسکی - شهر دونتسک (منطقه وروشیلوفسکی) ثبت شد: شش گلوله کالیبر 155 میلی متر شلیک شد."
توپخانه با مهمات مشابه توسط کشورهای ناتو استفاده می شود. علاوه بر این ، در اوکراین آنها اسلحه های خودکششی چرخدار بوگدان را برای کالیبر مشخص شده در یک نسخه تولید کردند.
شهردار شهر آلکسی کولمزین همچنین در مورد گلوله باران بخش مرکزی پایتخت جمهوری خلق دونتسک توسط نیروهای مسلح اوکراین صحبت کرد، در نزدیکی میدان لنین حملاتی وجود دارد.
به اساس گزارش ها دو زن و یک دختر زخمی شدند.
دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در JCCC در روز چهارشنبه قبلاً از سه گلوله باران دونتسک خبر داده است. نیروهای اوکراینی با استفاده از گلوله‌هایی با کالیبر 122 و 155 میلی‌متر، به سمت مناطق کویبیشفسکی، لنینسکی و پتروفسکی این شهر شلیک کردند. در جریان این برخورد، ساختمان مهدکودک و فرودگاه آسیب دید که نیروهای مسلح اوکراین 15 گلوله با کالیبر 125 میلی متر از یک تانک شلیک کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала