چه مقدار پول سرمایه گذاران غربی در روسیه مسدود شده است؟

© Sputnik / Vitalij Belousovبانک مرکزی روسیه
بانک مرکزی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2022
اشتراک
میلیاردها دلار مسدود شده در روسیه با استناد به گزارش سالانه و فصلی آنها عنوان می شود.
به گزارش اسپوتنیک، میلیاردها دلار مسدود شده در روسیه با استناد به گزارش سالانه و فصلی آنها عنوان می شود. منظور شرکت های JPMorgan Chase، Goldman Sachs، Morgan Stanley، BlackRock، Credit Suisse، Deutsche Bank، Barclays، State Street Corporation، Bank of America، HSBC، UBS، Citi Group است که ریسک کشوری "گروه سیتی" که در روسیه مسدود است، در سال 2021، 5.4 میلیارد دلار است.
بر اساس گزارش سالانه دویچه بانک، روسیه در میان کشورهایی است که دارای بالاترین ریسک اعتباری (حجم وام) برای بانک آلمانی است، این ریسک 3.6 میلیارد یورو (یا 3.87 میلیارد دلار) است. ذخایر زیان وام بانک آمریکا 165 میلیون دلار است و در درجه اول منعکس کننده افزایش ناشی از قرار گرفتن در معرض ریسک روسیه است.
بحران مالی و اقتصادی جهانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.12.2021
سرمایه گذار افسانه ای درباره وقوع فاجعه مالی به جهانیان هشدار می دهد
به گفته والری یملیانوف، کارشناس، از دست دادن سرمایه گذاری در روسیه برای بانک های سرمایه گذاری یک تراژدی نخواهد بود. دنیس دوماشچنکو دانشیار دانشگاه اقتصاد روسیه به نام "پلخانوف" معتقد است که شرکت های سرمایه گذاری غربی به سادگی تمام دارایی های روسیه را حذف می کنند، کاهش اوراق بهادار روسیه را می توان با رشد سایر دارایی های سرمایه گذاری شده در سایر کشورهای در حال توسعه جبران کرد.
گفتنی است، در 28 فوریه، بانک مرکزی روسیه در واکنش به تحریم های غرب، کارگزاران را از فروش اوراق بهادار خریداری شده در فدراسیون روسیه به نمایندگی از مشتریان خارجی به طور موقت منع کرد و همچنین برداشت آنها از سیستم مالی روسیه را محدود کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала