معاون رییس‌ جمهور ایران از صدور مجوزهای تخریب متروپل خبر داد

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)فرو ریختن ساختمان ـمتروپل" در آبادان
فرو ریختن ساختمان ـمتروپل در آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
اشتراک
معاون اجرایی رییس‌ جمهور ایران با بیان اینکه آواربردای متروپل ادامه دارد، از تخریب سازه باقی مانده متروپل پس از پایان آواربرداری سخن گفت و افزود: مجوزهای تخریب متروپل صادر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سید صولت مرتضوی در حاشیه بازدید از متروپل در جمع خبرنگاران با تسلیت حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: لازم است از تلاش های ارزنده مسوولا کشوری و استان خوزستان در امداد و نجات و آواربرداری صورت گرفته تشکر کنم.
وی افزود: حادثه متروپل حادثه تلخی بود که براساس گزارش‌ها ۳۸ نفر از هموطنان عزیزمان جان شیرین خود را از دست دادند و تعدادی هم آسیب دیدند و مجروح شدند. آقای رییس‌جمهور در بازدیدی که داشتند دستورات لازم را صادر کردند.
مرتضوی متذکر شد: فرماندهی عملیات آواربرداری و مدیریت کار با استاندار است که خوشبختانه با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان پیمانکار و دستگاه‌های اجرایی وارد عمل شدند.
وی اضافه کرد: مجوزهای لازم برای تخریب پیش‌بینی شده و قطعا کار همچنان ادامه دارد یعنی پس از آواربرداری، عزیزان برای تخریب بقیه سازه اقدام خواهند کرد و کار تعطیل شدنی نیست، همه دستگاه‌ها پای کار هستند.
جانباختگان متروپل به ۳۸ نفر‌ رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2022
جانباختگان متروپل به ۳۸ نفر‌ رسید
معاون اجرایی رییس‌جمهور ایران با اشاره به سفر نوروز 1401 رییس‌جمهور به استان خوزستان یادآور شد: حسب دستور رییس‌جمهور در ایام نوروز به منظور بررسی پیشنهادات استان خوزستان، در خصوص طرح توسعه همه جانبه شهرهای آبادان و خرمشهر به استان خوزستان آمدم تا با برنامه‌ریزی مدون، مشکلات شهرستانهای استان احصا و اعتبارات لازم پیش‌بینی شود تا قدری از مشکلات مردم شریف مرتفع شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала