مشکلات محصول جدید اپل عنوان شدند

© AFP 2023 / Don Emmertمشکلات محصول جدید اپل عنوان شدند
مشکلات محصول جدید اپل عنوان شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
اشتراک
نیویورک تایمز: هدست واقعیت مجازی اپل مشکلات برنامه و پردازنده دارد.
به گزارش اسپوتنیک، اپل اعلام هدست واقعیت مجازی را تا سال 2023 به تعویق انداخت. این مطلب توسط نیویورک تایمز (NYT) گزارش شده است.
همانطور که برای خودی ها مشخص شد، در طول توسعه کلاه ایمنی مجازی و واقعیت افزوده، اپل توجه را به کمبود برنامه ها جلب کرد. به گفته تحلیلگران، برای محبوب شدن، این پلتفرم باید برنامه های متنوعی داشته باشد که فراتر از دنیای خاص بازی های ویدیویی باشد.
خبرنگاران همچنین سایر مشکلات محصول جدید را برشمردند. منابع NYT گفتند که تلاش های اولیه برای نمونه سازی یک دستگاه دارای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به دلیل قدرت پردازش پایین سخت افزار و پردازنده ناموفق بود. علاوه بر این، مشکلات باتری اپل را مجبور کرد تا عرضه هدست را تا سال 2023 به تعویق بیندازد.
به گفته سه نفر از آشنایان با این وضعیت، اپل چندین کارگردان هالیوود مانند جان فاورو را برای ایجاد محتوای ویدیویی برای دستگاه واقعیت جایگزین استخدام کرده است. نمایندگان اپل و فاورو از اظهار نظر در مورد این اطلاعات به این نشریه خودداری کردند.
متخصصان رسانه خاطرنشان کردند که رویداد WWDC 2022 که برای 6 ژوئن برنامه ریزی شده است عمدتاً به سیستم عامل ها و خدمات اختصاص دارد. اپل ممکن است نسل جدیدی از لپ تاپ های مک بوک ایر را نیز معرفی کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала