مدودف می گوید هدف ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا روسیه نیست

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف می گوید هدف ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا روسیه نیست
مدودف می گوید هدف ششمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا روسیه نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
اشتراک
مدودف "آتش انقلاب جهانی در اقتصاد" را هدف بسته ششم تحریم های اتحادیه اروپا خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت گفت: بسته ششم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه منجر به یک وضعیت انقلابی در جهان خواهد شد.
او در کانال تلگرام خود نوشت: کمیسیون اروپا بسته ششم تحریم‌ها را تصویب کرد تا حالا قطعا اقتصاد روسیه را تکه تکه کند. اما ظاهرا هدف روسیه نیست، بلکه آتش انقلاب جهانی در اقتصاد است. فقط برخی فراموش کردند که انقلاب بچه هایش را می بلعد.
مدودف در مورد اجرای مرحله ای تحریم نفتی، اظهار داشت که اروپا نمی تواند فورا مواد خام روسیه را رها کند، زیرا "شهروندان و مشاغل خود را می توان در مقابل دیوار قرار داد." اکنون اروپایی ها باید ظرف چند ماه منابع جایگزین نفتی با همان کیفیت را پیدا کنند.
وی تاکید کرد: آنها می‌دانند که هنوز باید طرح‌های خاکستری برای دریافت مواد خام ما پیدا کنند، به نحوی هزینه آن را بپردازند و تحریم‌های احمقانه خودشان را دور بزنند. و این در حالی است که کامیون داران در حال اعتصاب در ایتالیا هستند، لهستان و مجارستان از ورود خودروهای خارجی جلوگیری کردند، مقامات حرامزاده ورشو به هیچ وجه از تامین مواد خام به اوکراین خودداری کردند و اکنون فقط آنها را می فروشند.
مدودف در مورد ممنوعیت بیمه نفتکش‌ها با نفت روسیه خاطرنشان کرد: این مشکل با ارائه ضمانت‌های دولتی در چارچوب قراردادهای بین‌دولتی با کشورهای ثالث به راحتی قابل حل است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала