از موهای زائد بدن خسته شدید؟ راه چاره یافت شد

© AFP 2023 / Odd Andersenریش و پشم
ریش و پشم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.06.2022
اشتراک
متخصصان پوست روشی را برای مقابله با موهای زائد بدن معرفی کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "سی ان ان"، متخصصان پوست از ایالات متحده راه موثری برای مقابله با موهای زائد بدن معرفی برده اند.
به گفته کارولین رابینسون، بنیانگذار کلینیک " Tone Dermatology Caroline Robinson"، موهای زائد اغلب روی صورت مردان و در زنان در ناحیه بیکینی ایجاد می شود. موهای زائد اغلب در صورت مردان و در زنان در ناحیه بیکینی ایجاد می شود. اغلب این موها باعث بروز یک برآمدگی قرمز کوچک می شود که سوزش و خارش را تحریک می‌کند. هنگامی که مو در پوست رشد می کند، باعث ایجاد جوش یا کیست های ملتهب می شود.
پزشکان دلایل اصلی ریزش مو در زنان را کشف کردند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2022
پزشکان دلایل اصلی ریزش مو در زنان را کشف کردند
امی پترسون، متخصص زیبایی، به نوبه خود توضیح داد که دلیل اصلی شکل گیری این پدیده، اصلاح نامناسب و روش نادرست رفع موهای زائد عنوان می شود. پس از برداشتن مو، سلول های مرده پوست می توانند فولیکول مو را مسدود کرده و باعث رشد مجدد مو به داخل پوست شوند. از اینرو، آماده سازی پوست قبل از اصلاح با نرم کردن موها با لایه بردار و پاک کننده ملایم حاوی اسیدهای آلفا یا بتا هیدروکسی ضروری است.
متخصصان پیشنهاد می کنند که محل رشد موهای زائد باید در جهت رشد مو اصلاح شوند تا تحریک احتمالی به حداقل برسد. استفاده از محصولات اسید سالیسیلیک می تواند به باز کردن منافذ و فولیکول ها کمک کند و در نتیجه از رشد موهای درونی جلوگیری کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала