کنشگر محیط زیست مسابقه نیمه نهایی تنیس را متوقف کرد +ویدئو، عکس

CC0 / Pixabay / انقراض جهانی ، زمین را تهدید می کند
انقراض جهانی ، زمین را تهدید می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2022
اشتراک
یک کنشگر محیط زیست به میدان بازی رفت و خود را به تور تنیس گره زد.
به گزارش اسپوتنیک، مارین چیلیچ قهرمان سابق اوپن آمریکا در نیمه نهایی اوپن فرانسه به مصاف کاسپر رود رفت. کاسپر رود روز جمعه در نیمه نهایی دوم بر مارین چیلیچ ۳-۶ ۶-۴ ۶-۲ ۶-۲ غلبه کرد. اما در میانه‌های بازی یک کنشگر محیط زیست خودش را به تور بست و به این ترتیب، مسابقه ۱۰ دقیقه متوقف شد.
این زن جوان که به وضعیت محیط زیست و تغییرات آب و هوایی معترض بود، تی شرتی با شعار "۱۰۲۸ روز دیگر فرصت داریم" به تن داشت. او ملیت فرانسوی دارد و آن روز با بلیط معتبر وارد سالن شده بود. گویا این فعال محیط زیست خود را با سیم‌های فلزی و چسب به تور چسبانده بود و در نهایت توسط گارد امنیتی ورزشگاه به خارج از سالن مسابقه برده شد و سپس به پلیس تحویل داده شد.
کاربرانی با تحسین این خانم عنوان می‌کنند که فعالان محیط زیست قلب مهربانی دارند و متاسفانه به آنها توجه‌ای نمی‌شود و این گونه است که زمین از بین می‌رود. کاربرانی نیز با انتقاد از تیم امنیتی این مسابقه، عنوان می‌کنند به چه راحتی نظم بازی به هم زده شد و مسابقه با تاخیر ادامه پیدا کرد. این کاربران با کنایه به تاخیر حضور تیم امنیتی و شکلی که آنها این کنشگر را از زمین بیرون بردند، عنوان می‌کنند که ماموران حفاظتی بیشتر شبیه ساقدوش عروس هستند که او را این چنین بیرون می‌برند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала