هدیه ویژه بانوی آبادانی به بانوی ووشوکار +ویدئو، عکس

CC BY-SA 4.0 / Tasnim News Agency / (cropped image)ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان
ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2022
اشتراک
مادر آبادانی برای تجمید از شهربانو منصوریان یک عبای آبادانی به او هدیه داد.
به گزارش اسپوتنیک، به دنبال حادثه تلخ متروپل برخی از چهره‌های شناخته شده در ایران برای ابراز همدردی و کمک به مردم آبادان و نیروهای امدادی، داوطلبانه به آبادان سفر کردند تا در این روزهای تلخ و گرم کنار شهروندان خوزستانی باشند.
شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی ایران نیز یکی از این افراد است که به کمک آتش نشانان حادثه متروپل رفته و چند روزی‌ست که حواشی حضور او در فضای مجازی منتشر می‌شود.
به تازگی نیز ویدئویی از تقدیم هدیه‌ای ویژه به شهربانو منتشر شده است که توسط بانوی آبادانی برای قدرانی و سپاس از حضور پررنگ این قهرمان در کنار افرادی که در حال آواربرداری هستند صورت گرفت. بانوی آبادانی ضمن دعای خیر و سپاس از این بانوی جوان عنوان کرد این عبای‌ست که مردم آبادان و جنوب از آن استفاده می‌کنند.
کاربران بسیاری از قدرانی بانوی آبادانی تشکر می‌کنند و عنوان می‌کنند اینکه مردم جنوب در چنین وضعیتی که شرایط روحی مناسبی ندارد به این زیبایی مهمان‌نوازی می‌کنند جای تحسین دارد. این کاربران برای شادی روح جانباختگان حادثه متروپل و صبوری خانواده‌های آنها دعا می‌کنند و امیدوارند پس از این دولت توجه بیشتری را به شهروندان خوزستانی که نقش بزرگی در عرصه‌های مختلف برای اقتدار کشور داشته‌اند، داشته باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала