قیمت خودرو در ایران کاهشی شد

© Photo / IRNAخودرو ایرانی سمند
خودرو ایرانی سمند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2022
اشتراک
امروز هم قیمت خودرو در بازار ایران با ریزش همراه بود. این کاهش قیمت از سقوط ۴۰ میلیون تومانی قیمت سمند ال.ایکس خبر می دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تجارت نیوز، دو خودروی تیبا و پراید نیز بار دیگر، با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان معامله شدند.
بازار خودرو از اواسط اردیبهشت سال جاری سیر نزولی را تجربه کرد. این روند امروز هم ادامه یافت و قیمت خودرو در بازار با سرعت بیشتری رو به سقوط رفت.
امروز در بازار معاملات تهران قیمت تیبا صفر ۱۴۰۱ به ۱۹۴ میلیون تومان کاهش یافت. تیبا هاچ‌بک سال نیز ۲۰۴ میلیون تومان معامله شد. در بازار هاچ‌بک صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان قیمت خورد.
ایران قصد دارد قطعات خودرو ساخت خود را با فولاد روسیه مبادله کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
ایران قصد دارد قطعات خودرو ساخت خود را با فولاد روسیه مبادله کند
همچنین قیمت پراید ۱۳۱ SE مدل ۱۳۹۹ تا ۱۸۲ میلیون تومان کاهش یافت. پراید ۱۱۱ اما همچنان مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها از خود نشان می‌دهد و بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.
در این میان، سمند رکورددار افت قیمت خودرو در خرداد است. سمند ال.ایکس که تا اواخر اردیبهشت رکورددار رشد قیمت بود و تا ۳۴۰ میلیون تومان هم پیش رفت، در نیمه خرداد با سقوط ۴۰ میلیون تومانی مواجه شد. اما برای ال.ایکس ۳۰۰ میلیون تومانی هم مشتری خاصی پیدا نمی‌شود.
همچنین سمند سورن نیز در ۱۵ روز اخیر ۳۸ میلیون تومان از ارزش خود را از دست داد تا در نیمه خرداد سال جاری ۳۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала