کشتن و زنده دفن کردن جوجه‌ها در مرغداری‌ها ادامه دارد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Alexei DanichevЦыплята павловской породы на ферме селекционера Вячеслава Комова в поселке Васкелово
Цыплята павловской породы на ферме селекционера Вячеслава Комова в поселке Васкелово - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
ویدئوهای دیگری از کشتن بی‌رحمانه جوجه‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار ویدئوی زنده به گور کردن جوجه‌های یک روز در تبریز، اکنون ویدئوهای دیگری در فضای مجازی منتشر می‌شود که زنده به گور کردن جوجه‌ها را با پرت کردن و ضربه زدن به آنها و ریختن جوجه‌های یک روزه در کیسه زباله نشان می‌دهد.
این ویدئوها با انتقادات تند کاربران و پیگیری آنها برای علت این حادثه و رفتار عجیب کارگران مرغداری با جوجه‌ها همراه شده است. کاربران با نگرانی عنوان می‌کنند که نباید انتشار ویدئوهای این چنینی سبب عادی‌سازی این اتفاق تلخ شود و امیدوارند انجمن‌های دفاع از حقوق حیوانات در این راستا اقدامی موثر داشته باشند.
حبیب‌الله اسدنژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران در خصوص ویدئو منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معدوم‌سازی مرغ‌های گوشتی گفت: «مرغ با وزن بالای ۱.۲ کیلوگرم اگر چهار تا پنج روز دیگر نگهداری شود تولیدکننده می‌تواند برای کشتار جهت مصارفی همچون رستوران‌های اکبر جوجه روانه بازار کند بنابراین هیچ تولیدکننده‌ای اقدام به کشتار مرغ زنده در این سن و وزن به بهانه کمبود نهاده نمی‌کند زیرا زیان ناشی از معدوم‌سازی، از زیان نگهداری آن و عرضه به بازار بیشتر است. و آنچه در کلیپ منتشرشده بر اساس ظاهر مشخص است مرغ‌ها بیمار هستند و در حال معدوم‌سازی گله برای عدم انتشار به سایر واحدهای تولیدی است.»
کاربران بسیاری از این پاسخ خشمگین هستند و عنوان می‌کنند این توضیح قانع کننده نیست و مسئولین ایرانی فقط برای صحبت کردن در هیئت دولت حضور دارند و هیچ تاثیری مثبتی در روند بهبود وضعیت معیشتی مردم ندارند. این کاربران معتقدند باید این کارگران که به جان جوجه‌های بیمار افتاده‌اند و با پا و شلنگ به آنها ضربه می‌زنند مجازات شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала