نشریهٔ هیل: بحران اقتصادی آمریکا و اروپا را مجبور کرد به دنبال سازش با روسیه باشند

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پولیتیکو: اروپا به رعیت آمریکا برای مبارزه با روسیه و چین تبدیل شده است
پولیتیکو: اروپا به رعیت آمریکا برای مبارزه با روسیه و چین تبدیل شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
نشریهٔ هیل در مقاله‌ای به قلم ویلیام مولونی می‌نویسد که واشنگتن نتوانست تمام جهان را علیه مسکو همراه کند.
به گزارش اسپوتنیک، ویلیام مولونی در مقاله‌ای برای نشریهٔ هیل می‌نویسد که کشورهای اروپایی با درک آغاز بحران اقتصادی و ناکارآمدی تحریم‌ها علیه روسیه، در جستجوی سازش با مسکو هستند.
در این مقاله آمده است: اقدامات محدودکننده آسیب بیشتری به اقتصاد غرب وارد می‌کند. روبل در ماه مه به بالاترین حد خود در دو سال اخیر رسید، زیرا صادرات انرژی و کشاورزی روسیه باعث کسب درآمد بی سابقه‌ای برای مسکو شده است.
ویلیام مولونی معتقد است که واشنگتن نتوانست تمام جهان را علیه مسکو همراه کند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2022
پوتین: مقامات اقتصادی آمریکا با چاپ مقادیر زیاد دلار مرتکب اشتباه شدند
بر اساس داده‌های ارائه شده در این مقاله، تنها ۶۵ کشور از ۱۹۵ کشور همراه واشنگتن علیه مسکو شده‌اند و سایر کشورها از پیوستن به تحریم‌های آمریکا خودداری کرده‌اند. کشورهایی که تحریم‌ها علیه روسیه را لغو کرده‌اند عبارتند از: چین، هند، برزیل، مکزیک، اندونزی، بیشتر کشورهای آسیایی، آفریقا و آمریکای لاتین. به گفته مولونی، این کشورها اکثریت قریب به اتفاق جمعیت جهان را تشکیل می دهند.
علاوه بر این، مولونی توجه را به این واقعیت جلب می‌کند که شاید منزوی ترین ابرقدرت در جهان روسیه نیست، بلکه خود ایالات متحده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала