انهدام دقیق تجهیزات نظامی اوکراین توسط بالگرد کا-52 + ویدئو

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Ударный вертолет Ка-52 "Аллигатор" на форуме "Армия-2020"
Ударный вертолет Ка-52 Аллигатор на форуме Армия-2020 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از عملیات بالگردهای تهاجمی کا-52 بر مواضع اوکراین را منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه تصاویری از کار رزمی خدمه بالگردهای تهاجمی کا-52 در مواضع اوکراین را منتشر کرد.
این ویدئو به ویژه نشان می دهد که چگونه بالگرد تهاجمی Ka-52 یک موشک هدایت شونده را پرتاب می کند. موشک با یک ضربه مستقیم به یک تانک اوکراینی اصابت می کند.
این وزارتخانه گفت: حملات هوایی با موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده انجام شد. خدمه بالگرد با موشک های هدایت شونده یک تانک، نفربر زرهی و تسلیحاتی را در مواضع نیروهای مسلح اوکراین منهدم کردند.
نیروی هوایی ارتش روسیه در جریان یک عملیات ویژه نظامی وظایف اسکورت ستون ها، انهدام وسایل نقلیه زرهی، تحویل نیرو، محموله نظامی، پشتیبانی هوایی برای واحدهایی که وظایف را در چارچوب یک عملیات ویژه انجام می دهند، انجام می دهد.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال توسط رژیم کی یف در معرض نسل کشی قرار گرفته اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، از ۲۵ مارس نیروهای مسلح روسیه وظایف اصلی مرحله اول عملیات ویژه را انجام دادند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس بود.
در ۱۹ آوریل، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، آغاز مرحله بعدی عملیات ویژه را اعلام کرد. وُلناواخا یک مرکز منطقه‌ای مهم استراتژیک در جنوب دونتسک، و ماریوپل بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، در جمهوری خلق دونتسک آزاد شده‌اند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، در جمهوری خلق لوهانسک، از ۲۵ مارس، ۹۳٪ از استان لوهانسک سابق، که مرزهای آن به عنوان جمهوری اعلام شده بود، آزاد شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала