واکنش جالب شاهزاده انگلیس به جشن هفتادمین سالگرد سلطنت ملکه +ویدئو، عکس

© AP Photo / Joe Giddensملکه انگلیس سند جدایی نهایی لندن از اتحادیه اروپا را امضا کرد
ملکه انگلیس سند جدایی نهایی لندن  از اتحادیه اروپا را امضا کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
واکنش‌های شاهزاده لویی ۴ ساله به برنامه هفتادمین سالگرد آغاز سلطنت ملکه بریتانیا سوژه رسانه‌ها شد.
به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهایی از شاهزاده لویی ۴ساله در جشن هفتادمین سال تاج‌گذاری ملکه بریتانیا در فضای مجازی منتشر شده است که واکنش او را حین برگزاری این مراسم نشان می‌دهد.
شاهزاده لویی در این مراسم و زمان مانور هوایی، از صدای پروازها، شکلک‌هایی را درآورد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. او با دست تکان دادن برای هواپیماهایی که مانور می‌دادند و دست گذاشتن بر روی گوش برای نشیدن صدای نزدیک پروازها و فریاد زدن مورد توجه عکاسان قرار گرفت.
جشن تاج‌گذاری ملکه الیزابت دوم که با آخر هفته مقارن شده و تعطیلاتی چهارروزه را برای مردم بریتانیا فراهم کرده است، با حضور هزاران نفر از شهروندان بریتانیایی از امروز، ۲ ژوئن ۲۰۲۲ آغاز شده و برای این تعطیلات ۴ روزه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به رژه جوبیلی و کنسرت پرستاره اشاره کرد.
کاربران نظرات متفااوتی درباره این تصاویر و ویدئوها عنوان می‌کنند. برخی از این کاربران معتقدند این کودک در دنیای کودکانه خود با این صداها آشنا نیست و از دنیای جنگ و وحشت فراری است. برخی از کاربران به سلطه‌گری آمریکا و انگلیس اشاره می‌کنند و برخی از کاربران با دیدن تصاویر این مراسم، به زندگی تفریحی ملکه انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که تا بوده همین بوده و در واقع ملکه برای خود زندگی سالم تفریحی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала