جزئیاتی از توقف پروازها در فرودگاههای تهران

CC BY 4.0 / IRNA / فرودگاه امام خمینی
فرودگاه امام خمینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
همزمان با برگزاری مراسم سالگرد درگذشت آیت الله خمینی، پرواز در فرودگاههای استان تهران از ساعت ۸ تا ۱۳ امروز متوقف می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران، امروز همزمان با برگزاری مراسم سالگرد درگذشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاههای استان تهران از جمله مهرآباد، امام خمینی و پیام ۵ ساعت متوقف خواهد شد.
علیرضا مجذوبی معاون بهره برداری شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: کاتترهای پروازهای بعد از ساعت ۱۳، از سه ساعت قبل از آن برای پذیرش مسافران عملیاتی است.
او می گوید : تمهیدات لازم صورت گرفته است. به دلیل احتمال بسته بودن یا ترافیک در اتوبان تهران – قم در بازه زمانی اعلام شده، ضروری است مسافران ، کروی پروازی و مراجعان به شهر فرودگاهی امام خمینی از مسیر جایگزین تردد کنند.
تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام‌ شده، مطابق برنامه انجام خواهد شد و مسافران می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود از طریق سایت www.IKAC.IR و یا با شماره تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸ اطلاع حاصل کنند.
بر اساس اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری، تعطیلی فرودگاههای استان تهران پیش از این به‌ تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی طی اطلاعیه‌های هوانوردی اعلام شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала