تعلیق پروازهای آئروفلوت به کلمبو پس از توقیف هواپیمای این شرکت

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Дальнемагистральный широкофюзеляжный пассажирский самолет Airbus A350-900 авиакомпании "Аэрофлот"
Дальнемагистральный широкофюзеляжный пассажирский самолет Airbus A350-900 авиакомпании Аэрофлот - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.06.2022
اشتراک
آئروفلوت پروازهای خود به کلمبو را پس از توقیف هواپیمای این شرکت در سریلانکا به حالت تعلیق درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، آئروفلوت پس از توقیف هواپیمای خود در سریلانکا، اعلام کرد که پروازهای خود به کلمبو را به دلیل "عدم اطمینان از وضعیت پروازهای بدون مانع به سریلانکا" متوقف می کند.
پرواز هواپیمای Airbus A۳۳۰-۳۰۰ آئروفلوت که قرار بود در تاریخ ۲ ژوئن در مسیر کلمبو - مسکو انجام شود، به دلیل عدم مجوز مقامات هواپیمایی سریلانکا لغو شد. این شرکت گزارش داد که جلسه دادگاه در مورد لغو توقیف برای ۸ ژوئن برنامه ریزی شده است.
در بیانیه این شرکت آمده است: آئروفلوت پروازهای تجاری به کلمبو (سری‌لانکا) را برای آینده نزدیک به دلیل غیرقابل اطمینان بودن وضعیت پروازهای هواپیماهای این شرکت به سری‌لانکا متوقف می‌کند و فروش بلیط پروازهای کلمبو به طور موقت معلق است.
سفارت روسیه در ایران از لغو موقتی تمامی پروازهای آئروفلوت به ایران خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
سفارت روسیه در ایران از لغو موقتی تمامی پروازهای آئروفلوت به ایران خبر داد
پیش از این گزارش شده بود که وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه جانیتا آبی‌ویکرما لیاناگا، سفیر سریلانکا در این کشور را احضار و مراتب اعتراض شدید خود را به توقیف هواپیمای آئروفلوت در فرودگاه بندرانایکه اعلام کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала