قدیروف: عملیات ویژه در اوکراین با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت

© Sputnik / Said Tsarnaevقدیروف: سربازان چچن به سوریه اعزام شوند
قدیروف: سربازان چچن به سوریه اعزام شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2022
اشتراک
رئیس چچن پس از دیدار با وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که عملیات در اوکراین با شتاب پیش خواهد رفت.
به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن اعلام کرد که سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه وظایف جدیدی را تعیین کرده است که حاکی از بهبود تاکتیک‌ها است. عملیات ویژه در اوکراین با سرعتی سریع پیش خواهد رفت.
قدیروف روز پنجشنبه در چارچوب سفر کاری خود به مسکو، دیداری با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه برگزار کرد که در آن به گفته رئیس جمهور چچن، آنها در مورد جنبه‌های عملیات ویژه گفتگو کردند و راه‌های بیشتر تعامل و تعیین کردند.
قدیروف در کانال تلگرامی خود نوشت: وزیر دفاع روسیه وظایف جدیدی را تعیین کرده است که مستلزم بهبود تاکتیک های بیشتر است. اقدامات انجام شده امکان افزایش قابل توجه اثربخشی مانورهای تهاجمی را فراهم می کند که به انجام عملیات ویژه با سرعت بیشتری کمک می کند.
به گفته وی، شویگو از وی خواسته تا صمیمانه از مبارزان ما به خاطر سهم قابل توجه آنها در مبارزه با تشکیلات ملی گرا قدردانی کند.
وی گفت: من از سرگئی کوژوژتوویچ (وزیر دفاع روسیه) به دلیل قدردانی زیاد از کار نیروهای ویژه خود تشکر کردم. ما از اولین روزهای آغاز عملیات ویژه در اوکراین حمایت کامل وزارت دفاع روسیه را احساس می کنیم. من مطمئن هستم که همکاری ما بیشتر خواهد بود. قدیروف افزود: کارایی حل وظایف تعیین شده توسط فرمانده کل قوا به طور قابل توجهی افزایش می یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала