مرد ۷۸ ساله آمریکایی مدرک دیپلمش را پس از ۶۰ سال دریافت کرد +عکس

© AFP 2023 / John G. MabangloНаследный принц Норвегии Хокон на церемонии вручения дипломов в Калифорнийском университете, 1999 год
Наследный принц Норвегии Хокон на церемонии вручения дипломов в Калифорнийском университете, 1999 год  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2022
اشتراک
پیرمرد ۷۸ ساله پس از شش دهه مدرک دیپلم خود را در مراسم فارغ التحصیلی دبیرستان دریافت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یورونیوز فارسی، یک مرد آمریکایی ۷۸ساله که به مدت ۶۰ سال در حسرت شرکت در مراسم فارغ التحصیلی از دبیرستان و کسب مدرک دیپلم خود به سر برده بود روز جمعه گذشته به آرزوی خود رسید.
تد سمز در حالی همراه با دیگر فارغ التحصیلان سال ۲۰۲۲مدرک دیپلم خود را از یکی از دبیرستان‌های ایالت کالیفرنیا دریافت کرد که در سال ۱۹۶۲ موفق به دریافت مدرک پایان دوره تحصیلات متوسطه خود نشده بود. او در آن سال چند روز مانده به پایان سال تحصیلی از دبیرستان تعلیق شد و در نتیجه نتوانست در یکی از امتحان‌های پایانی شرکت کند.
این مرد در آن زمان مجبور شده بود که در امتحان‌های دوره تابستان شرکت کند اما در نهایت مسئولان دبیرستان حاضر به ارائه مدرک دیپلم به او نشده بودند. آنها دلیل این امر را بدهی چهار دلار و ۸۰ سنتی این مرد به خاطر یک کتاب عنوان کرده بودند. دبیرستان سن گابریل در جنوب کالیفرنیا طی شش دهه گذشته اصل مدرک دیپلم تد سمز را در یکی از قفسه‌های قدیمی این موسسه آموزشی نگهداری کرده بود. سمز پس از دریافت مدرکش در مراسم روز جمعه گفت: "من تمام این سالها به فرزندانم بارها غر زده بودم که چگونه چهار دلار و ۸۰ سنت مانع از دریافت مدرک دیپلمم شد. او حالا در نظر دارد مدرک دیپلمش را بر روی دیوار خانه‌اش آویزان کند.
کاربران با تشویق این پدر پیر، عنوان می‌کنند که حق این پیرمرد نبود که پس از شش دهه مدرک دیپلم او را تحویل دهند. جمعی از کاربران هم با طنز و شوخی به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند که در ایران حتی مدرک دکتری را هم برای افراد صادر می‌کنند و او می‌توانست با درخواست هر مدرکی بدون انتظار مدرک موردنظر خود را دریافت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала