مدودف: روسیه در صورت حمله اوکراین، به مراکز تصمیم‌گیری ضربه خواهد زد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2022
اشتراک
نیروهای مسلح فدراسیون روسیه چاره ای جز اقدام جوابیه برای درهم‌شکستن مراکز تصمیم گیری کی‌یف نخواهند داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی "الجزیره"، مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه اظهار داشت اگر کیف از تسلیحات دریافتی از ایالات متحده علیه سرزمین های روسیه استفاده کند، مسکو به مراکز تصمیم گیری حمله خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: " در صورت استفاده از این نوع سلاح علیه سرزمین های روسیه، نیروهای مسلح کشورمان چاره ای جز اقدام جوابیه برای درهم‌شکستن مراکز تصمیم گیری کی‌یف نخواهند داشت. به گفته مدودف، باید برای همه مشخص باشد که از کدام مراکز صحبت می شود. منظور وزارت دفاع و ستاد کل و هر چیز دیگری است.
در آمریکا انتقال تسلیحات ناتو به سوی مرزهای روسیه را اشتباه دانستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2022
در آمریکا انتقال تسلیحات ناتو به سوی مرزهای روسیه را اشتباه دانستند
با این حال، در صورت تهدید حمله از سوی اوکراین، مراکز تصمیم گیری نهایی دیگر حتی در قلمرو کی‌یف قرار نخواهند داشت. این قطعاً تهدیدی است که باید مورد توجه قرار گیرد".
شایان ذکر است که روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "غیر نازی سازی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала