اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران +عکس

© REUTERS / Dado Ruvicاعلام ارقام مرگ و میر ناشی از ابتلا به سویه اومیکرون کرونا
اعلام ارقام مرگ و میر ناشی از ابتلا به سویه اومیکرون کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2022
اشتراک
ایران نخستین روز بدون فوتی کرونا را ثبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ایران در طول ۲۴ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱هزار و ۳۱۸ نفر ماند.
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران نیز در توئیتی نوشت: «پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و در حالی که در آمریکا و اروپا تلفات بالایی گزارش می‌شود، ایران، نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد. این موفقیت را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک می‌گویم و بر ارواح بلند شهدای سلامت، درود می‌فرستم.»
عین اللهی همچنین به مردم توصیه کرد که به رعایت قوانین بهداشتی ادامه دهند. بسیاری از کاربران نسبت به این خبر واکنش مثبت نشان می‌دهند و برای این اتفاق خوب شکرگزاری می‌کنند. این کاربران با دعای خیر برای همه‌ی جانباختگان کرونا به ویژه مدافعان سلامت، برای قطع ریشه کرونا از کل جهان و بازگشت زندگی بدون کرونا و بدون ‌دغدغه دعا می‌کنند.
کاربرانی هم با ناراحتی از جانباختن اطرافیانشان می‌گویند و معتقدند برای کسانی که عزیزی در طول این دو سال بر اثر کرونا از دست داده‌اند کرونا تمام شدنی نیست. جمعی از کاربران بر این باورند که زندگی قوی‌تر از انسان‌ها و در جریان است، بنابراین بهتر است به جای افسوس خوردن ایستاد و زندگی کرد. این گروه از کاربران نیز، برای آرامش روح جانباختگان کرونا آرزوی مغفرت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала