رئیسی:‌ مصمم به قطع دستان مفسدان از سفره‌ مردم هستیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ابراهیم رئیسی
 ابراهیم رئیسی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2022
اشتراک
رئیس‌جمهور ایران گفت: از وضعیت سفره‌ مردم و فشار اقتصادی واردشده به مردم آگاهیم و حتی دقیقه‌ای نشده است که در فکر حل مشکلات معیشتی مردم نباشیم و مصمم هستیم با اتکا به قدرت لایزال الهی با قطع دستان مفسدان و رانت‌خواران از سفره‌ مردم، وضعیت اقتصادی را بهبود بخشیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه، ۱۲ خردادماه، در دیدار اقشار مختلف مردم آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: دهه‌ کرامت است و کریم این ماه امام رضا(ع) و کریمه این ماه حضرت فاطمه معصومه(ع) است. کرامت یعنی بخشش، گاهی یعنی بخشش بدون درخواست و کرامت به‌ معنای یک روح بلند ملکوتی الهی که گاهی جلوه‌ بخشش مال، گاهی آبرو و گاهی جان است و شهیدان ما نیز کریم هستند که جان خود را فدای این انقلاب کردند.
او ادامه داد: تاریخ نشان داده است مردم آذربایجان در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس شجاعانه ایستادگی کردند و در واقع آذربایجان مهد شجاعت، غیرت و عزت است و وجود ۱۰ هزار شهید، ۲۴ هزار جانباز و ایثارگر که کوی و برزن این استان به‌ نام شهدا مزین شده است، همگی اثبات‌کننده‌ مقاومت مردم آذربایجان است.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه حقیقتاً آذربایجان شرقی دارای ظرفیت‌های زیاد معنوی و مادی است، افزود: مهم‌ترین ظرفیت آذربایجان شرقی نیروی انسانی کارآمد و مردان و زنان تحصیل‌کرده است که ظرفیت عظیمی‌اند.
او تاکید کرد: فرهنگ، تمدن و مدنیت مردم آذربایجان به‌ عنوان تمدن ایرانی - اسلامی مدنیتی را ارائه کرده است که سرشار از خداپرستی، توجه به دیگران، ایثار، مقاومت همراه با معنویت، عدالت و عقلانیت است.
رئیسی خاطرنشان کرد: دولت افتخار می‌کند که خدمتگزار مردم است و خداوند را شاکریم که از روزانه ۷۰۰ فوتی کرونایی به صفر رسیده‌ایم که باید از زحمات کادر درمان، تلاش مسئولان و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تشکر کنیم.
خبر خوب رئیسی برای جاماندگان از یارانه معیشتی اخیر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2022
خبر خوب رئیسی برای جاماندگان از یارانه معیشتی اخیر
او در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت کار خود را با دو اولویت مهم آغاز کرد که اولین اولویت حفظ سلامت مردم از طریق واکسیناسیون عمومی و دومین اولویت معیشت مردم و اقتصاد کشور است و همه‌ تلاش خود را در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به‌ کار بسته و بودجه‌ سال ۱۴۰۱ را نیز بر این اساس تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده‌ایم.
رئیس‌جمهور ایران ادامه داد: ما به‌ دنبال ازبین‌بردن ساختارهای فسادزا بوده و آماده‌ایم در این راه دستان تمامی مفسدان و رانتخواران را قطع کنیم.
رئیسی در خاتمه اظهار کرد: جا دارد از همراهی ملت ایران اسلامی در ناکام‌گذاشتن دشمنان تشکر کنم؛ چراکه دشمنان سعی داشتند مردم را نامید کنند ولی مثل همیشه ناکام ماندند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала