تقلب دانش‌آموز تبریزی با جاسازی میکروفون در ماسک +عکس

© Photo / IRNA۲۵۰ هزار دانش آموز اتباع خارجی در ایران ابزار هوشمند برای تحصیل آنلاین ندارند
۲۵۰ هزار دانش آموز اتباع خارجی در ایران ابزار هوشمند برای تحصیل آنلاین ندارند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2022
اشتراک
دانش آموزی که برای تقلب در امتحان در ماسکش میکروفون گذاشته بود لو رفت.
به گزارش اسپوتنیک، از روز گذشته تصویری از یک ماسک که در آن میکروفون و گیرنده کار گذاشته شده بود در فضای مجازی وایرال شده است. این ماسک حکایت از تقلب یک دانش‌آموز تبریزی در امتحانات پایانی سال دارد که حین برگزاری آزمون لو رفت.
این دانش‌آموز، اسپیکر و هندزفری را تا گوشش کشیده و در ماسک آنها را به طور مخفی تفکیک کرده بود که به این ترتیب یک نفر در بیرون از سالن امتحان جواب سوالات را می‌خواند و او از طریق گیرنده‌ای که در ماسک تری دی نصب کرده و تا انتهای گوشش می‌رود، صدا را می‌شنود.
کاربران بسیار زیادی به این تصویر واکنش نشان داده‌اند و عنوان می‌کنند این دانش‌آموز خلاق بایستی از هوش بالایی برخوردار باشد که چنین طرحی به ذهنش رسیده است. برخی از کاربران برایشان این سوال مطرح است که چرا وقتی دانش‌آموزی تا این حد با استعداد است برای مطالعه و آماده شدن برای امتحان تمایلی نشان نمی‌دهد؟!
کاربرانی در پاسخ به این سوال عنوان می‌کنند که محتوی کتاب‌های درسی برای دانش‌آموزان جالب و جذاب نیست و بیشتر دانش‌آموزان کتاب‌ها را با بی‌میلی مطالعه می‌کنند. برخی از این کاربران هم معتقدند محتوی غالب کتاب‌های درسی چندان برای دانش‌آموزان مفید نیست و در آینده به آنها کمکی نمی‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала