کاخ سفید با موجی از اخراج کارمندان سیاه پوست مواجه شد

© Fotolia / Karen Grigoryanکاخ سفید با موجی از اخراج کارمندان سیاه پوست مواجه شد
کاخ سفید با موجی از اخراج کارمندان سیاه پوست مواجه شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
اشتراک
پولیتیکو در گزارشی نوشت: ۲۱ کارمند سیاه پوست کاخ سفید در ایالات متحده ترک کرده اند یا قصد دارند کار را ترک کنند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آمریکایی پولیتیکو می نویسد که حداقل ۲۱ کارمند سیاه پوست کاخ سفید در ایالات متحده از پایان سال گذشته استعفا داده اند یا در آینده نزدیک قصد ترک این کار را دارند. همانطور که روزنامه اشاره می کند، کارمندان فعلی خروج کارگران سیاه پوست را با حمایت ضعیف مافوق، با شانس کمی برای ارتقاء مرتبط می دانند.
یکی از مسئولان گفت: آنها در ابتدا سیاه‌پوستان زیادی را جذب کردند، بدون اینکه زیرساختی برای حفظ آنها یا کمک به موفقیت آنها ایجاد کنند... اگر زیرساخت روشنی برای موفقیت وجود نداشته باشد، در این فضا آنقدر نامرئی می شوید که انگار آنجا نیستید.
در میان دلایل، برخی به حقوق کم نیز اشاره می کنند که حفظ کارمندان سیاه پوست در شهری با هزینه های زندگی بالا را دشوار می کند.
یکی از کارمندان می گوید: حقوق های کاخ سفید به طور سنتی خیلی زیاد نیست و بسیاری از سیاه پوستان در این سمت ها از خانواده های ثروتمند نیستند.
به گفته مقامات ناشناس، موج اخراج‌ها به قدری واضح بوده است که برخی از واژه‌ های انگلیسی "سیاه" و "خروج" که اشاره‌ ای به برگزیت دارد، "بِلَکسیت" نامیده‌اند.
رئیس جمهور آمریکا، پس از انتخابش، وعده داد که "متنوع ترین" کابینه تاریخ این کشور را تشکیل دهد، دولتی که باید به چهره و بازتاب آمریکا تبدیل شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала