پاسخ پاپ فرانسيس به پيام رهبر ایران

© AFP 2023 / Filippo MonteforteПорыв ветра поднимает сутану Папы Франциска во время его еженедельной публичной аудиенции в Ватикане
Порыв ветра поднимает сутану Папы Франциска во время его еженедельной публичной аудиенции в Ватикане - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
اشتراک
رهبر مسیحیان کاتولیک جهان به پیام آیت الله خامنه‌ای که توسط مدیر حوزه‌های علمیه ایران به وی ابلاغ شده بود، پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه ایران در ملاقات با پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، پیام رهبر ایران را به وی ابلاغ کرد.
پاپ فرانسیس خواستار صلح جهانی در روز یکشنبه عید پاک شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.04.2022
پاپ فرانسیس خواستار صلح جهانی در روز یکشنبه عید پاک شد
مدیر حوزه‌های علمیه ایران در دیدار با پاپ اظهار داشت: پس از اینکه رهبر انقلاب از سفر بنده مطلع شدند، به شما سلام رساندند و پیشینه شما و ارتباطتان با آمریکای لاتین را ستوده و برخی از مواضعی که در تلطیف روابط بین اسلام و مسیحیت و دفاع از مظلومان اتخاذ نموده‌اید را تحسین و تأکید نمودند ما انتظار داریم که شما همچنان در دفاع از مظلومان عالم و بویژه فلسطین و یمن تلاش کنید و مواضع روشن و شفافی داشته باشید. رهبر انقلاب انتظار دارند که در دفاع از مردم فلسطین اقدام شود و حل آن بر اساس آرای مردم و انتخابات میان همه مردم اصیل و فلسطینیان اعم از پیروان همه ادیان نظام حاکم بر فلسطین شکل بگیرد.
پاپ فرانسیس در پاسخ به این پیام بیان داشت: سلام مرا به رهبر انقلاب اسلامی ایران و مراجع و بزرگان دینی ایران برسانید؛ ما هم مطالبی که رهبر انقلاب اسلامی می‌گویند را قبول داریم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала