اولیانوف: تردید دارم قطعنامه درباره ایران در شورای حکام به احیای برجام کمک کند

© Sputnik / Alexandr Natruskin  /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست
مسکو اقدامات اخیر کره شمالی را تنش زا و ناقض قطعنامه های شورای امنیت دانست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.06.2022
اشتراک
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال صدور قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال صدور قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام واکنش نشان داد.
اولیانوف در پیامی توئیتری نوشت: شایعاتی وجود دارد که پیش‌نویس قطعنامه درباره ایران می‌تواند در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر روی میز قرار بگیرد. دو سوال در این زمینه مطرح می‌شود، ۱. آیا چنین قطعنامه‌ای برای حفظ روابط میان تهران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مفید خواهد بود؟ ۲. آیا این قعطنامه به احیای برجام کمک خواهد کرد؟ من تردید دارم.
این در حالی است که خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه ادعا کرد که آمریکا و تروئیکای اروپایی قطعنامه‌ای پیشنهادی مشترک را به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با موضوع برنامه هسته‌ای ایران ارائه داده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала