گشت و گذار سمورها در خیابان‌های تهران +ویدئو

© Sputnik / Arina Topolevaулица на севере Тегерана, Иран
улица на севере Тегерана, Иран - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2022
اشتراک
دیده شدن سمور در خیابان‌های تهران، با واکنش‌های متفاوت کاربران همراه شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای گذشته تصاویر و ویدئوهایی از تردد سمورها در شهر تهران، در فضای مجازی منتشر شده است که با اظهارنظر کاربران به شکل طنز و جد همراه شده است.
سمور سنگی بیشتر در شب و غروب و سحر به ویژه در شب‌های مهتابی فعال است و در مقایسه با سمور جنگلی و سمور سیبری بسیار بیشتر از گیاهان تغذیه می‌کند. گیلاس، سیب، گلابی، آلو، انگور، سیب زمینی، تمشک و زبان گنجشک کوهی از غذاهای گیاهی این سمورها هستند. جوندگانی همچون موش و موش‌های صحرایی از طعمه‌های اصلی او هستند و از پرندگان بیشتر به سراغ پرندگان کوچک در اندازه گنجشک می‌رود.
کاربرانی با طنز عنوان می‌کنند وارد مرحله بعد از زندگی شده‌ایم و کم کم زندگی در ایران شبیه به فیلم‌های سینمایی می‌شود. بسیاری از کاربران از دیده شدن روباه در برخی مناطق تهران طی یکی دو سال اخیر می‌گویند و معتقدند حضور حیوانات در سطح شهرها به دلیل خالی شدن شهر از تررد روزانه مردم طی دوران کرونا شکل گرفته است. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این سمورها بهترین گزینه برای شکار موش‌هاست. این کاربران عنوان می‌کنند که شهرداری تهران برای پاکسازی محیط از موش‌ها آنها را در سطح شهر رها کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала