چرا آلمان متهم به شکست ارتش اوکراین شده است؟

آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2022
اشتراک
روسیه طی هفت روز گذشته در عملیات ویژه به طور قابل توجهی موفق بوده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ولت"، کلاوس ویتمن، سرتیپ بازنشسته بوندسوهر، اعلام کرد که آلمان مسئول ناکامی های ارتش اوکراین است. به گفته وی، روسیه طی هفت روز گذشته در عملیات ویژه به طور قابل توجهی موفق بوده است. از سوی دیگر، کی‌یف نمی تواند از ابتکار عمل استفاده کند، زیرا به دلیل عدم اجرای وعده های عرضه تسلیحات ناامید شده است.
سرتیپ بازنشسته آلمان گفت که برلین دیگر نسبت به ایده تسلیح اوکراین چندان مثبت نمی نگرد و به دنبال بهانه ای برای خودداری از انجام آن است. به این دلیل ادعا می کند که گویا تجهیزات قبل از اعزام نیاز به تعمیر دارند.
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2022
مدودف: روسیه به ارسال سیستم های موشکی آمریکا به اوکراین پاسخ خواهد داد
وی افزود: " اگر تصمیمات مربوطه در ماه مارس گرفته شده بود، تانک‌های لئوپارد، خودروهای رزمی پیاده نظام "ماردر"، ضدهوایی‌های "گپارد" و "هویتزرهای PzH 2000 " تعمیر می‌شد، مهمات تهیه می‌شد و از قبل با خدمه آموزش دیده در اوکراین وارد عملیات می‌شد. اگر واقعاً چیزی را می خواهید، می توانید آن را محقق کنید. و اگر چیزی را نمی خواهید، همیشه بهانه، موانع بوروکراتیک و مانند آن وجود خواهد داشت".
عملیات ویژه نظامی روسیه نتیجه سال ها تحریک غرب در اوکراین است. غرب سال‌ها عمدا حکومت نظامی را تحریک کرد تا در نتیجه این تحریکات و واکنش مسکو، یک تعطیلی بی پایان با تحریم‌ها آغاز کند. روسیه با اوکراین و مردم اوکراین در جنگ نیست. هدف اصلی جلوگیری از یک درگیری جهانی است که در حال آماده سازی است و در آن اوکراین نقش یک پایگاه نظامی برای حمله به فدراسیون روسیه تعیین شده است. مقامات کی یف 8 سال فرصت داشتند تا موضوع را در چارچوب تمامیت ارضی خود از طریق مذاکره حل کنند، اما اوضاع پیشرفت نکرد.
روسیه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала