چطور باید چمدان سفر را بست؟

© Fotolia / Monticelllloتلاش زن گرجی برای سفر به ترکیه درون چمدان
تلاش زن گرجی برای سفر به ترکیه درون چمدان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2022
اشتراک
مهماندار هواپیما اشتباهات اصلی مسافران هنگام بستن چمدان را فاش کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "اینسایدر"، مهماندار هواپیما که خواست نام واقعی خود را فاش نکند، رایج ترین اشتباهاتی را که مسافران هنگام بستن چمدان مرتکب می شوند ذکر کرد.
به گفته این مهماندار، اشتباه اصلی مسافران این است که چیزهای زیادی را در چمدان قرار می دهند که باعث می شود نتوان آن را به تنهایی در قفسه بالایی هواپیما جا داد. وی خاطرنشان کرد که مهمانداران مجبور نیستند چمدان های سنگین مسافران را بلند کنند، زیرا این امر می تواند به سلامتی آنها آسیب برساند.
حرکات عجیب مهماندار هواپیما + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2020
حرکات عجیب مهماندار هواپیما + ویدئو
او همچنین در خواست کرد که چیزهایی را انتخاب کنید که قطعاً در طول پرواز مورد نیاز هستند (مثلاً یک کتاب، هدفون یا کرم دست) و آنها را در یک کیف کوچک جداگانه قرار دهید تا چمدان بسته بندی شده را مدام از قفسه بالایی خارج نکنید و مزاحم دیگر مسافران نشوید.
علاوه بر این، بهتر است همیشه چیزی برای میان وعده همراه خود داشته باشید: آجیل یا میوه. زیرا در صورت بروز توربولانس هوایی و قرار گرفتن در چاله هوایی، ممکن است خدمات به مسافران در هواپیما قطع شود.
اشتباه دیگر انتخاب اشتباه ظروف برای مایعات است که ممکن است در ارتفاع تغییر شکل داده و منجر به نشت مایعات شود. به نظر او، بهتر است از بطری های مهر و موم شده با یک سرپوش اضافی استفاده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала