مدودف: روسیه به ارسال سیستم های موشکی آمریکا به اوکراین پاسخ خواهد داد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2022
اشتراک
دیمیتری مدودف: در صورت ارسال سیستم های موشکی آمریکا به اوکراین و حمله به شهرهای روسیه، نیروی مسلح روسیه به مراکزی که این تصمیمات جنایی را گرفته اند، حمله می کند.
به گزارش اسپوتنیک، معاون شورای امنیت روسیه دیمیتری مدودف بیان داشت: تصمیم آمریکا مبنی بر عدم تامین سیستم های موشکی اوکراین را که قادر به حمله به روسیه هستند، منطقی خواند، زیرا در این صورت مسکو مراکز تصمیم گیری را هدف قرار خواهد داد.
مدودف خاطر نشان کرد: بایدن گفت که ایالات متحده به اوکراین سامانه های موشکی که قادر به حمله به روسیه هستند، نمی دهد. عاقلانه است! در غیر این صورت، در صورت حمله به شهرهای ما،نیروهای مسلح روسیه تهدید خود را برآورده کرده و به مراکز این تصمیمات جنایتکارانه حمله خواهند کرد. برخی از آنها اصلاً در کی یف نیستند. بعد از آن دیگر نیازی به توضیح نیست."
پیشتر رویترز گزارش داده بود که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تصمیم خود را مبنی بر عدم تامین سامانه های موشکی به کیف که قادر به حمله به خاک روسیه هستند، اعلام کرده است. به گفته این آژانس، اظهارات رئیس دولت در شرایطی ارائه شده است که گزارش‌هایی درباره ارسال آتی سامانه‌های موشک پرتاب چندگانه آمریکایی به اوکراین منتشر شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала