تمام شدن ابزارهای آسیب به روسیه در اتحادیه اروپا

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر تمام شدن ابزارهای آسیب به روسیه در اتحادیه اروپا
تمام شدن ابزارهای آسیب به روسیه در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2022
اشتراک
تحلیل گران بلومبرگ می گویند که فرصت های اتحادیه اروپا برای آسیب رساندن به روسیه تمام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله جان فولین و آلبرتو ناردلی برای بلومبرگ آمده است: ناامیدی در اتحادیه اروپا در حال افزایش است که تحریم های اعمال شده به مرز آسیب احتمالی آنها برای روسیه رسیده است.
نویسندگان این مقاله برنامه های اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم بر عرضه نفت روسیه را به عنوان بخشی از بسته بعدی تحریم ها یادآوری کردند. بنابراین، پیشتر مشخص شد که یونان ممنوعیت حمل و نقل نفت روسیه به کشورهای ثالث توسط تانکرهای کشورهای عضو اتحادیه اروپا را مجاز نمی داند و مجارستان با این تحریم مخالف است. علاوه بر این، ناظران خاطرنشان کردند که بسیاری از کشورها موافقت کرده‌اند که برای گاز روسیه به روبل پرداخت کنند.
در این مقاله آمده است: برخی از رهبران اکنون به یک توافق مبهم متمایل شده اند که به مجارستان و سایر کشورها اجازه می دهد تا از طریق یک خط لوله کلیدی ادامه یابد.
این مقاله همچنین به اظهارات رئیس کمیسیون اروپا، اورسولا فون در لاین، مبنی بر اینکه رد نفت روسیه برای اتحادیه اروپا دردناک خواهد بود، استناد می کند. در میان مشکلات، نویسندگان ذکر می کنند که این اقدام به سیستم مالی ملی اعضای اتحادیه اروپا ضربه می زند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала