کشف مواد مخدر از مأمور امنیتی سعودی در فرودگاه بیروت

© Fotolia / Africa Studioکشف مواد مخدر از مأمور امنیتی سعودی در فرودگاه بیروت
کشف مواد مخدر از مأمور امنیتی سعودی در فرودگاه بیروت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2022
اشتراک
رسانه: یک مأمور امنیتی عربستان به نام عادل الشمری با 18 کیلو قرص روانگردان "کپتاگون" بازداشت شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه المنار، منابع امنیتی اعلام کردند یک مأمور امنیتی سعودی به نام عادل الشمری با 18 کیلو قرص روانگردان "کپتاگون" بازداشت شده است.
بر اساس این گزارش، الشمری عازم کویت بوده و بازجویی از او ادامه دارد.
هفته گذشته شبکه سعودی "العربیه" در گزارشی مدعی دست داشتن جنبش حزب‌الله لبنان در قاچاق مواد مخدر در جنوب سوریه شد.
روابط رسانه‌ای حزب‌الله در واکنش به این خبر، بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد، شبکه العربیه وابسته به عربستان با هدف توهین به حزب‌الله و تخریب وجهه جنبش‌های مقاومت در برابر افکار عمومی به دروغ‌پردازی و اتهام‌زنی‌های باطل مبنی بر ارتباط حزب‌الله با صنعت مواد مخدر و تجارت آن عادت کرده است.
در ادامه بیانیه مذکور اعلام شده، همه اینها با هدف خدمت به دشمن اسرائیلی و پروژه‌های ذلت‌بار عادی‌سازی روابط با این رژیم و نیز پنهان کردن واقعیت انکارناپذیر دست داشتن شاهزادگان و مقامات سعودی در تجارت مواد مخدر و کپتاگون انجام می‌شود که نمونه آن را فرودگاه بین‌المللی بیروت با بازداشت شاهزاده سعودی شاهد بود.
حزب‌الله افزود، این تلاش‌های شبکه العربیه برای منحرف کردن انظار از گسترش مصرف وتجارت آفت مواد مخدر در جامعه سعودی از طریق ارتباط دادن به دیگران انجام می‌شود اما این اتهام‌زنی‌ها منجر به حل مشکل فزاینده مذکور در داخل عربستان سعودی نخواهد شد. شایسته است که این کشور و مقامات آن برای مقابله با این آفت کشنده و جلوگیری از خطرات امنیتی و اجتماعی آن تلاش جدی عملی، رسانه‌ای، تربیتی و دینی داشته باشند.
"عبد المحسن بن ولید آل سعود" معروف به شاهزاده کپتاگون چند سال پیش به اتهام حمل دو تن قرص روانگردان در فرودگاه بیروت بازداشت شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала