دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر در جریان ناآرامی های فینال لیگ قهرمانان اروپا

© Sputnik / Alexey Fillipov /  مراجعه به بانک تصاویر هواداران باشگاه لیورپول در پاریس
هواداران باشگاه لیورپول در پاریس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.05.2022
اشتراک
پلیس پاریس ۱۰۵ نفر را در جریان ناآرامی های پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا بازداشت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پلیس پاریس ۱۰۵ نفر را یکشنبه شب در جریان ناآرامی های پس از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بازداشت کرد. خاطرنشان می شود که ۱۰۵ هوادار شب گذشته بازداشت و ۳۹ نفر دیگر نیز بازداشت شدند.
روز شنبه در حومه پاریس در ورزشگاه "استاد دو فرانس" دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین باشگاه فوتبال اسپانیایی "رئال" و "لیورپول" انگلیسی برگزار شد. این دیدار با برتری یک بر صفر مادریدی ها به پایان رسید.
پیش از آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، پلیس فرانسه به سمت هواداران لیورپول که قصد نفوذ به ورزشگاه را داشتند، گاز اشک آور شلیک کرد. ویدئوهای مربوطه توسط شاهدان عینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، برخی از هواداران سعی کردند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند. فیلمی که در اینترنت پخش می شود آنها را نشان می دهد که از حصارها بالا می روند، از دست نیروهای امنیتی فرار می کنند و به داخل زمین می دوند. به دلیل مسائل امنیتی بازی با ۳۷ دقیقه تاخیر آغاز شد.
در ابتدا قرار بود فینال لیگ قهرمانان اروپا ورزشگاه سنت پترزبورگ را به خود اختصاص دهد، اما به دلیل وخیم شدن اوضاع در اوکراین، اتحادیه اتحادیه های فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم گرفت حق میزبانی این دیدار را از این شهر روسیه بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала