ترامپ: ۲۰۲۴ کاخ سفید را پس می‌گیریم

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2022
اشتراک
رئیس ‌جمهور سابق آمریکا در جریان سخنرانی روز گذشته در گردهمایی سالانه انجمن ملی سلاح آمریکا بار دیگر از قصد خود برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس ‌جمهور سابق آمریکا روز گذشته در گردهمایی سالانه انجمن ملی سلاح آمریکا در خصوص قصد خود برای شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده گفت: ما با هم [جمهوری‌خواهان] مجلس [نمایندگان] را پس می‌گیریم، سنا را پس می‌گیریم، و در سال ۲۰۲۴ آن کاخ سفید بزرگ و زیبا را که دوست داریم و عزیز می‌داریم پس می‌گیریم.
ترامپ در این سخنرانی از اقدامات متعدد دولت بایدن، از جمله مدیریت خروج آمریکا از افغانستان، سیاست های ضد انرژی، قیمت بالای بنزین، تصمیم برای ارسال کمک ۴۰ میلیارد دلاری به اوکراین در بحبوحه عملیات نظامی ویژه روسیه و غیره انتقاد کرد.
ممنوعیت تبلیغات سیاسی در توئیتر  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2022
ترامپ خطاب به ماسک: فقط یک احمق می‌تواند توئیتر را با چنین مبلغی بخرد +عکس
این اولین باری نیست که ترامپ از تمایل خود برای شرکت در دور بعدی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا سخن به میان آورده است. ترامپ از زمان شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، بارها از تریبون مختلف از تمایل خود برای شرکت مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا سخن به میان آورده است اما تاکنون رسماً نامزدی خود برای ریاست‌جمهوری بعدی آمریکا را اعلام نکرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала