معاون رییس‌جمهور ایران : در مذاکرات برجام دچار وادادگی نیستیم تا امتیاز دهیم

© IRNAسیدمحمد حسینی، معاون رییس جمهور ایران
سیدمحمد حسینی، معاون رییس جمهور ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
اشتراک
سیدمحمد حسینی، معاون رییس جمهور ایران با بیان اینکه ایران در مذاکرات برجام بر مواضع خود ایستاده است گفت: امروز مثل گذشته در مذاکرات دچار وادادگی نیستیم تا امتیاز دهیم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سیدمحمد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کرمان افزود: خط قرمز ما این است که باید برنامه هسته ای خود را داشته باشیم ضمن آنکه تحریم ها برداشته شود.
به گفته وی، نیروهای انقلابی از جبهه اقتدار وارد می شوند و کارها را پیش می برند، با این تفاوت که امروزه مثل گذشته در مذاکرات دچار وادادگی نیستیم تا امتیاز دهیم.
وزارت خارجه فرانسه: فعالیت هسته ای ایران محدود شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2022
فرانسه: نباید فکر کنیم که برجام برای مدت نامحدود روی میز باقی خواهد ماند
وی اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا اراده لازم را برای برداشتن مین هایی که رییس جمهور پیشین این کشور کاشته ندارد و می خواهد شرایط خود را به ما تحمیل کند اما چنینی چیزی میسر نیست.
معاون پارلمانی رییس جمهور ایران گفت: مذاکره کننده ارشد آمریکایی ها در پاسخ به سوال های مکرر نمایندگان سنای آمریکا برای گزینه نظامی علیه ایران اعلام کرد که اکنون امکان هیچ حمله نظامی به ایران وجود ندارد و تکرار کرد تنها گزینه پیش روی ما دیپلماسی و گفت و گوست.
وی تصریح کرد: کشور ابر قدرت دنیا جرات نمی کند نگاه چپ به ما کند و ایران چنین اقتداری دارد که مایه مباهات است.
حسینی عنوان کرد: ایران با تکیه بر دانش بومی نخبگان و نیروهای مجاهد به این مرحله از دفاع رسیده است و با این روحیه در جنگ اقتصادی می تواند پیروز شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала