جنجال بوسه عاشقانه نوید محمدزاده روی فرش قرمز +عکس، ویدئو

© Fotolia / Alon Harelهنرپیشه زن افغان ، ستاره جشنواره فیلم مراکش شد
هنرپیشه زن افغان ، ستاره جشنواره فیلم مراکش شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.05.2022
اشتراک
بوسه نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی، روی فرش قرمز کن توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، فیلم "برادران لیلا"، به کارگردانی سعید روستایی که در بخش مسابقه اصلی هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن حضور دارد، چهارشنبه ۲۵ می (۴ خرداد) در گرند لومیر، سالن اصلی جشنواره روی پرده رفت. پیش از نمایش فیلم، عوامل "برادران لیلا" روی فرش قرمز جشنواره، مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند. فرشته حسینی هم که همراه نوید محمدزاده در جشنواره کنِ امسال حاضر شده است، لحظاتی در کنار همسرش ایستاد.
تصاویر بوسه نوید محمدزاده بازیگر مطرح ایرانی و همسرش فرشته حسینی، بازیگر افغانستانی، روی فرش قرمز کن مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و انتقاداتی نیز به آن وارد شد. اما در جریان نشست خبری این فیلم، نوید محمدزاده به سوال خبرنگاران در این مورد واکنش نشان داده و این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. نوید محمدزاده در مورد بوسه او و فرشته حسینی گفت: "درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم. به نظرم واکنش‌ها به این ماجرا هم بیشتر مثبت بوده است. واقعیتش در دوره‌ای که زندگی می‌کنیم، به نظرم واجب است که به عشق احترام بگذاریم. در شرایط امروزی، آدم‌ها با هم مهربان نیستد، برخورد خوبی با یکدیگر ندارند، حواس‌شان به یکدیگر نیست. من وظیفه‌ام بود که حتما از کسی که باعث شد زندگی من آرامش داشته باشد، قدردانی کنم."
کاربران بسیاری برای این دو بازیگر جوان و فعال آرزوی خوشبختی دارند و عنوان می کنند که جسارت نوید محمدزاده قابل تحسین است و همان طور که او عنوان کرد همسرش را دوست دارد و به او عشق می ورزد آن را نیز نشان داد. برخی از کاربران اما اقدام نوید محمدزاده را مناسب محیطی که در آن قرار گرفته بود نمی دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала