پوشیلین: در آزوفستال نیروهای اوکراینی که پنهان شده بودند، دستگیر شدند

© Sputnik / Viktor Tolochkoنشست گروه تماس در خصوص اوکراین احتمالا نهم مه برگزار می شود
نشست گروه تماس در خصوص اوکراین احتمالا نهم مه برگزار می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2022
اشتراک
رئیس جمهور جمهوری دونتسک اعلام کرد که در کارخانه آزوفستال نیروهایی از ارتش اوکراین پیدا شدند که در حین تسلیم نیروهای این کشور، پنهان و یا جا مانده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، رئیس جمهور جمهوری دونتسک گفت: نیروهای ارتش اوکراین که در جریان تسلیم نیروهای این کشور که در کارخانه آزوفستال در ماریوپل مخفی شده بودند شناسایی و بازداشت شدند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با قاطعیت می توان گفت که هیچ نظامی یا ملی گرا اوکراینی در آزوفستال باقی نمانده است، گفت: خیر، نمی توان این موضوع را با قطعیت اعلام کرد، چون آنها می توانند در مکانی پنهان شده باشند. پیش از این افرادی بودند که شناسایی و به محل اسرا فرستاده شده اند. اما اینکه آیا افراد دیگری پنهان شده اند با خیر؟ در حال حاضر نمی توانیم صد در صد پاسخ دهیم تا زمانی که تمام آزوفستال را به طور کامل بررسی کنیم. آزوفستال یک مکان کاملاً جدی است.
به گفته پوشیلین در عین حال، چنین افرادی تهدیدی ایجاد نمی کنند. البته شناسایی آنها در صورتی وجود داشته باشند، ضروری است. من نمی گویم که آنها قطعا آنجا هستند یا پیش از این صد در صد پاکسازی شده اند. بعد از اینکه واحدهای ما همه چیز را بررسی و پاکسازی کردند، پس از آن می‌توان گفت که کسی اینجا هست یا خیر.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала