چگونه خیلی سریع وزن خود را بالا بیاورید

© Depositphotos.com / Elnur_ چاقی و اضافه وزن
چاقی و اضافه وزن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
اشتراک
کمبود وزن می تواند منجر به مشکلات سلامتی در بدن شود. افزایش وزن اغلب سخت تر از کاهش وزن است. برای افزایش وزن، باید رژیم غذایی و عادات خود را اصلاح کنید.
به گزارش اسپوتنیک، تمایل به کاهش وزن در بسیاری از افراد صرف نظر از سن و جنسیت ذاتی است. به همین دلیل انواع رژیم های غذایی چنین محبوبیتی به دست آورده اند. جامعه فقط از مبارزه با وزن اضافی استقبال می کند، اما مشکل کمبود وزن اغلب فراموش می شود. با این حال، کمبود وزن بیشتر از اضافه وزن باعث ایجاد مشکلات جدی برای سلامتی می شود.
کمبود وزن می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد - وراثت، تغذیه نامناسب، استرس مکرر و غیره. یک فرد همچنین می تواند به دلیل مشکلات سلامتی وزن کم کند. برای شروع کار، فرد ابتدا باید تعیین کنید که آیا وزن کم بدن، نشانه بیماری است یا خیر.
با این حال، با افزایش کالری دریافتی، نه تنها باید ارزش انرژی غذا را افزایش داد، بلکه کیفیت آن را نیز افزایش داد. شما نباید فست فود و شیرینی بخورید، بلکه غذاهای غنی از پروتئین و چربی های سالم، کربوهیدرات های پیچیده را مصرف کنید. رژیم غذایی باید شامل موارد زیر باشد:
ماهی چرب، غذاهای دریایی.
گوشت قرمز و مرغ.
آجیل، میوه های خشک.
لبنیات و لبنیات.
غلات، لوبیا.
پاستا آرد دوروم، نان سبوس دار را بیشتر مصرف کنید.
این وعده ناهار، مناسب لاغری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2022
این وعده ناهار، مناسب لاغری است
پیش از این در خبرها آمده بود که، پزشک متخصص تغذیه یلما سالاماتینا در خصوص ارتباط بین بی خوابی و چاقی می نویسد که در انسان به دلیل کمبود منظم خواب، بیوریتم ها به اشتباه می افتند و در نتیجه احساس گرسنگی دائم به وجود می آید که دلیلی برای چاقی است.
وی بیان داشت: "خواب باید کافی باشد و گاهی اوقات یک ساعت خواب اضافی می تواند بدن را در وضعی کاملا برعکس قرار دهد." این متخصص خاطر نشان کرد که میانگین زمان خواب بزرگسالان بین هفت تا هشت ساعت است. وی افزود که در صورت عدم رعایت این رژیم، بدن کورتیزول بیشتری تولید می کند که احساس گرسنگی دائمی را تحریک می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала