نواک: روسیه پتانسیل بالایی در زمینه عرضه محصولات مختلف طیور به ایران می‌بیند

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند
نشست نواک و واعظی: روسیه و ایران در حال رایزنی برای تحقق همکاری 10 میلیارد دلاری هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
اشتراک
معاون نخست وزیر روسیه اظهار داشت که مسکو و تهران پتانسیل بالایی در گسترش همکاری‌ها در زمینه عرضه محصولات مختلف طیور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه اظهار داشت: روسیه و ایران پتانسیل بالایی در گسترش همکاری‌ها در زمینه عرضه محصولات مختلف طیور دارند، به ویژه اینکه طرف روس آماده عرضه بوقلمون به بازار ایران است.
نواک در جریان سفر به ایران بیان داشت: امروز توسعه همکاری‌های ما در حوزه کشاورزی، درخواست طرف ایرانی برای تامین محصولات غلات، گندم، ذرت نیز به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین ما آماده عرضه مرغ، بوقلمون و سایر محصولات از فدراسیون روسیه هستیم. ما در اینجا نیز پتانسیل بالایی می‌بینیم و برای گسترش همکاری‌ها در این زمینه توافق شده است.
الکساندر نوواک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
گزارش و تحلیل
نواک: ایران شریک مطمئن و دیرینه ی تجاری و اقتصادی روسیه است
لازم به ذکر است که پیش از این دو کشور در خصوص عرضه انواع فرآورده‌های طیور از روسیه به ایران به ویژه جوجه یکروزه، بوقلمون، جوجه اردک، جوجه غاز، شترمرغ و تخم‌های جوجه کشی این گونه پرندگان به توافق رسیده‌اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала