دستکش طلایی لیگ بیست‌ویکم به دروازه‌بان استقلال رسید +عکس

© Photo / IRNAباشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد
باشگاه استقلال از سرمربی پرسپولیس شکایت کرد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.05.2022
اشتراک
استقلال پس از بسته نگه‌ داشتن دروازه‌اش مقابل مس رفسنجان بیشترین آمار کلین‌شیت لیگ برتر را ثبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سید حسین حسینی پس از روند خوبی که در این فصل داشته و یکی از عوامل قهرمانی استقلال بوده، سه‌شنبه شب هم در بازی مقابل مس رفسنجان نمایش درخشانی داشت و پس از واکنش‌هایی که منجر به بسته ماندن دروازه تیمش در نیمه اول شد، شرایطی به وجود آورد تا آبی‌پوشان نیمه دوم را با روحیه بهتری آغاز کنند و به گل برسند.
این دروازه‌بان که پیش از این مسابقه در ۲۴ بازی لیگ برتر به میدان رفته و فقط ۹ گل خورده بود، انگیزه زیادی داشت تا در دیدار برابر مس رفسنجان دروازه خود را بسته نگه دارد که با یک عملکرد قابل قبول به این مهم دست یافت تا آمار بیشترین کلین‌شیت را در این فصل ثبت کند.
او پس از این دیدار به آمار ۱۷ کلین‌شیت در لیگ برتر رسید. حسین حسینی در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل، آمار بیشترین کلین‌شیت در طول لیگ برتر را ثبت کرد تا به‌عنوان بهترین گلر معرفی شود و عنوان دستکش طلا را تصاحب کند.
کاپیتان استقلال که هفته گذشته مقابل آلومینیوم اراک کلین‌شیت کرده بود، در دقیقه ۵ هم ضربه نه چندان خوب مجید علیاری را در اختیار گرفت، اما در ۱۰ دقیقه پایانی نیمه اول واکنش‌های حسین حسینی موجب شد تا آبی پوشان گلی در این دیدار دریافت نکنند و بازنده به رختکن نروند.
کاربران با تبریک و تحسین حسین حسینی او را عقاب آسیا می‌خوانند و برای او و هم تیمی‌هایش موفقیت‌های بیشتری آرزو می‌کنند. بسیاری از این کاربران معتقدند موفقیت نتیجه تلاش خواهد بود و بدون شک افرادی که در مسیر خود مسمم هستند و دست از تلاش نمی‌کشند بر قله‌های پیروزی دیده خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала